VERMIST hond Utrechtse Heuvelrug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naranga

VERMIST hond Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 23:50

Afgelopen maandag is rond 9 uur in de ochtend Rievka in het bos bij Amerongen weggelopen. (Het gaat niet om mijn eigen hond)

Helaas is dat bos erg groot, ze kan van daaruit over de hele Utrechtse Heuvelrug. Instanties (144, dierenambulance, boswachter, amivedi ed) zijn al op de hoogte maar ze is nog niet gevonden. Aangezien er ook veel ruiters komen in dit gebied het verzoek of jullie allen jullie ogen en oren open willen houden.

Het gaat om Rievka, een Rhodesian Ridgeback teefje.
Rievka is een vrij schuwe hond, mocht je haar zien zou het kunnen dat ze zich niet laat vangen. Ze is helaas niet gechipt
Mocht je haar nog gezien hebben de afgelopen dagen of gehoord hebben waar iemand haar misschien heeft zien lopen horen we het heel graag. Dan graag bellen met 06-57184781 of meldpunt 144.
Momenteel is ze sinds maandag ochtend helemaal niet meer gezien, dat maakt het zoeken ook heel erg lastig in zo'n groot gebied. Alle informatie is dus welkom!

Afbeelding

http://amivedi.nl/DierDetail.aspx?MeldingId=794866

dito

Re: VERMIST hond Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:53

Jeetje wat erg! Helaas woon ik niet in die buurt. Maar goed dat je het hier neerzet soms delen mensen het ook wel eens via fb, des te meer mensen des te beter. Ik hoop dat ze snel gevonden word!

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 15:16

Op fb staat ze idd ook al, alle denkbare instanties uit de buurt weten er van nu maar hopen dat iemand iets gezien heeft..

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:02

vreselijk zeg!! mijn grootste nachtmerrie! ik hoop zo dat ze snel gevonden word, ik duim voor jullie

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 20:37

De vraag is of ze uberaupt nog in leven is, maar ja het is een groot gebied dus ze kan overal zitten. Als ze is aangereden of door jagers of stropers is aangezien voor iets anders, dan is het nog maar de vraag of ze ooit wordt gevonden.