om zowel zijn eigen drollen, als deze van mijn 2 andere honden op te vreten
!!!Werkelijk walgelijk vind ik dit, als ik naar mijn hondje kijk dan denk ik onmiddellijk daaraan
! Heeft er iemand soms een ideehoe dit komt, en hoe ik dit in hemelsnaam kan afleren?!
De chiuaua is nu 1 jaar oud, en ik heb hem een half jaar. Al vanaf dag 1 doet hij dit. Hij is eigenlijk een hele slechte eter, maar
deze lekkernij gaat naar binnen als een heerlijk stuk worst
! Hij brengt de drollen zelfs mee naar binnen via het hondenluikje, om lekker warm binnen verder te smikkelen!!
Ben al bij de DA geweest, maar volgens deze mankeert het hondje niets, heeft geen tekorten en is dit een "gewoonte". Hij heeft me toen een dure pot
zeewier verkocht, want "als ik dit onder de honden hun eten zou mengen, smaken de keutels zo vies dat hij het niet meer zou doen".
Zo gezegd zo gedaan, maar de hond vrat met evenveel smaak verder!!!
Probleem is dat ik fulltime werk, overdag zitten mijn hondjes in een verwarmde berging, en kunnen via een hondenluikje op de binnenkoer,
en naar het weiland van de paarden. Ik kan dus niet voortdurend op de hond letten om hem dit te verbieden.
Tegenwoordig kom ik dus thuis en vind in de hondenmanden welriekende restjes (mijn maag draait alweer).
Wie o wie weet hier de oorzaak van, of heeft een tip om de hond dit te ontmoedigen/af te leren???