Alweer drie jaar bij mij..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Alweer drie jaar bij mij..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 19:27

Mijn grote vriend Beau <3 Ik heb Beau drie jaar geleden in huis genomen (herplaatser, hij is nu 9 jaar) en het was een behoorlijk pittige taak hem zo te krijgen als hij nu is.. Maar niet was het meer waard, het is echt mijn hond en hij gaat overal mee naartoe als daar even de kans voor is.. Echt zo'n once in a lifetime hond, zo eentje die altijd een bijzonder plekje in je hart inneemt.. <3

Jup, focus is expres zo gedaan :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zielig :') Ik was bezig met wat anders fotograferen en daar vindt meneer het volgende van...
Afbeelding

Afbeelding

Ter vergelijk..
Van zo
Afbeelding

Naar zo
Afbeelding

En ik ben best een beetje trots :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:28

Wat een enige hond! Hij kan echt heel beteuterd kijken! Volgens mij zit er iets van Beagle in?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 19:34

Cassidy schreef:
Wat een enige hond! Hij kan echt heel beteuterd kijken! Volgens mij zit er iets van Beagle in?

Ja, maar met de baas op stap is een hèle serieuze zaak, dat snap je natuurlijk wel.. Ik werk veel met hem tijdens het wandelen, hij vindt het heerlijk om bezig te zijn en daarom kijkt hij altijd reuze serieus haha. En klopt, geen idee wat hij precies is, maar beagle is vrij duidelijk :) Niet qua karakter, eigenlijk. Wel dat eetgedrag en werklust, maar hij heeft werklust heel erg baasgericht en hij dènkt er niet over echt ongehoorzaam te zijn.

mijnfjord

Re: Alweer drie jaar bij mij..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:23

leuke hond hoor!! nog veel plezier met hem

Geryon

Re: Alweer drie jaar bij mij..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:31

Wat is het toch een mooie hond, kom hem vaker tegen op facebook. Foto's zijn ook erg mooi gemaakt!