Help HOMO..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BAStable

Help HOMO..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 22:23

cavia's.. :')

Sinds een aantal weken heb ik twee leuke mannelijke cavia's, 2 broertjes. Ze zijn eind augustus geboren en eind oktober bij mij gekomen. Ze kunnen het goed met elkaar vinden.. iets TE goed!
Ze springen op elkaar, ze rijden op elkaar. Ze piepen veel maar kunnen niet zonder elkaar.
Ik heb al voor de zekerheid gecheckt maar het zijn toch echt twee mannetjes :D
Eerst dacht ik dat ze in de bronst periode waren, telkens dat 'prrrrprrrrrrr' maar dat zou normaal maar 1 a 2 weken duren (?) (ik ben nog wel een beetje cavianitwit.. lang leven internet!) Is dit normaal?
Of moet ik maar gewoon accepteren dat ik twee liefdevolle, sexueel overactieve, HOMOcavia's heb?? :D

Elleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:33

Zijn ze niet aan het kijken wie de baas is?
Of aan het puperen?
Veder geen ervaring met mannetjes ik heb altijd zeugjes namelijk.
Succes!

Samiyah

Re: Help HOMO..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:12

Heeft waarschijnlijk wat met dominantie te maken. Hier al 2 mannen 1.5 jaar samenzitten en ze doen het nog steeds af en toe. (in het begin deden ze het constant, werd gek van dat ge prrrrr :P )

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:41

Vind het Homo woord meteen wat overdreven. Dit zijn gewoon 2 mannen die kijken wie de dominatie caag word en wie de volger. Niks aan het handje. Ik heb het zelf ook bij mijn andere knager mee gemaakt en de ene keer duurt het langer dan de andere keer. En dit zal hun hele leven wel zo blijven... en zoals ik al zeg waarom meteen het Homo woord gebruiken vind ik niet netjes sorry

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 12:34

Hola, om even problemen de wereld uit te helpen: ik heb niks tegen homo's ed! Ik ken zat mensen in mijn omgeving die dat zijn en ik heb er echt respect voor. Het was ook met een knipoog geschreven ;)