Ik zit hier met een probleem,
Mijn hond doet al de hele week een beetje raar, tot gisteren (zaterdag) toen begon hij super raar te doen, vluchten voor zichzelf , ontsnappen via de achtertuin ( wat hij normaal gesproken nooit doet, als je bijvoorbeeld met hem buiten losloopt zal hij nooit van je weglopen). Ook zoekt hij de hele tijd toenadering na je en na 1 minuut zet hij het weer op het lopen , ook hijgt hij best veel.
Zaterdag ben ik van mijn stage naar huis gegaan en meteen met hem naar de DA geweest, deze constanteerde dat hij kennelhoest heeft (is hij wel voor ingeent) en heeft hier antibiotica voor gekregen, een spuit die pijnstillend en onstekingremmend werkt , ook heeft hij hoestdrank en pilletjes gekregen.
Maar nu komt iets heel anders en mischien verklaren jullie me wel voor gek.
Als mijn zus in de buurt is vertoond hij dus het bovenstaande gedrag, als mijn zus weg is dan is hij weer de 'oude' binky.
Weet iemand wat dit gedrag kan veroorzaken? Het is inmiddels zover dat ik met een matrasje beneden slaap omdat meneer dan de ruimte heeft om te kunnen lopen etc.
Informatie over de hond
Binky
Shi tzu
9 jaar
Lichte hartruis , kan geen kwaad vertelde de DA
Voor dat dit begon was het een doodnormale hond, sliep veel maar als die wakker was was die ook superactief, nooit weglopen etc.
Zit met de handen in het haar hier, weet niet meer hoe ik op hem moet reageren...