Ik woon sinds kort op mijzelf. Thuis hadden wij altijd dieren, en zo zonder hond en kat is wel erg alleen.
Dus zat er al een tijdje over te denken om een kitten in huis te nemen. En vandaag de stap genomen: Woensdag komt mijn nieuwe huisgenootje

Waarom dan zo trots? Nou ik ben alle schattige, pluizige, te lieve kittens voorbij gegaan ( was wel bijna onmogelijk..) en heb niet gekozen voor een lief klein bolletje. Vandaag zag ik een oproep op facebook. Een 87 jarige vrouw gaat verhuizen naar een verzorgingstehuis, en haar 15 jarige Piekie mag niet mee. En daar zat ze zo mee, want als dat beestje naar het asiel moest vond ze zo erg, ze heeft de kat als 5 jarige zwerver in huis genomen, en het is nu echt een huiskat. Ik ben vanavond bij haar wezen kijken, en heb besloten haar over te nemen

Woensdag word ze nog even gechekt door de dierenarts, en als alles goed is komt ze daarna bij mij! Voelt zo goed om die oude vrouw zo blij te maken, en deze lieve kat een 2e kans te geven.
Wou dit even met jullie delen, en hopen dat er meer mensen zijn die kiezen voor een 2e kans kat