Ze zijn niet scheurvast is mijn ervaring. Ik vind ze ook te dun, maar ik ben een zeikerd daarin.
Boheme
Geplaatst: 15-11-12 20:45
Ik heb er 2, en als je de wasvoorschriften volgt blijven ze mooi. Ik heb ze dus te heet gewassen en ze zijn iets gekrompen. Ze zijn heel dun ja, maar onze koukleum heeft het tot nu toe niet koud.
Wilawander
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-12 20:47
Wesco schreef:
Ze zijn niet scheurvast is mijn ervaring. Ik vind ze ook te dun, maar ik ben een zeikerd daarin.
Ja ik dus ook. Vind gauw wat te dun maar moet ook niet echt wat met dikke vulling hebben. i.v.m. slopers
Vetbedden heb je in verschillende kwaliteiten; ik heb goedkopere, die lichter zijn met rubber, tegen schuiven en een hele zware de veel duurder was, maar ook echt veel beter als de lidl kwaliteit bijvoorbeeld! Ik vind ze ideaal; zijn goed te wassen op 40 graden en ze zijn snel droog. De honden vinden ze heerlijk!
mijn boxer kan er niet tegen. Die krijgt enorm veel jeuk van vetbedden. Verder vind ik ze veel te dun maar ook ik ben daar een zeikerd in. Ik had ze altijd voor mijn honden in de winter bovenop hun dikke kussens voor extra warmte als het buiten zo koud was. Nu gaat dat dus niet meer omdat mijn boxer er enorm graag op gaat liggen maar vervolgens niet meer weet waar hij het moet zoeken vanwege de jeuk.
Voor een stevig kussen moet je eigenlijk zoeken naar outdoor kussens. Deze zijn echt stevig.
Deze bedoel ik dan, Echter of ze super warm zijn? Waarschijnlijk wel als ze er eenmaal een poosje op liggen. En anders gewoon een vetbed omheen doen in de winter en in de zomer zonder. Je kan ook zoeken naar hondenkussens van kunstleer deze zien er ook stevig uit maar geen ervaring mee.
die heb ik denk ik ook in elk geval grijze met donkere pootjes. Ik heb ze 3 jaar geleden gekocht toen ik mn hond als pup kreeg. Is nl makkelijker te wassen bij een ongelukje en dergelijke. 1 grote in 2 geknipt. Ze gingen wekelijks de was in het eerste jaar. Ondertussen 3 jaar later heb ik nog steeds dezelfde. haha. pluche wordt wel een beetje vlokkerig, maar ze zijn nog altijd in zeer goede staat, liggen nog steeds in de bench. Ook de enige die niet kapot gemaakt zijn. Laatst nog een soort van dubbele (aan elkaar gestikte) in engeland gekocht voor niet al te veel geld en ook die doet het super.
Hannanas, die bench matrassen , hoe slijtvast vind jij ze?
vetbedjes leven hier niet lang, had er 6 op maat van de bench en die hebben het niet gered tot hondlief 6 maanden oud was snipperen, feestjuh...maar ja, die van ons is ook wel erg fanatiek
Zo te lezen word een vetbed het dus niet. die benchmatrassen lijken wel interessant. Ervaringen welkom.
mardai
Geplaatst: 18-11-12 21:57
Heb ze ook, bevallen goed hoor. Scheuren hier niet, als mijn pup zijn tandjes er niet in zet tenminste:) Wassen gaat ook orima, zou ze alleen niet in de droger doen, niet echt goed voor de onderkant, tenminste als je er van die soort antislip laag op hebt....