Omdat Luna met sprongen vooruit gaat, zo wel lichamelijk maar ook geestelijk, wilde we mooie foto's hebben voor in ons huis. Voor het verhaal van Luna kijk even hier (kan schokkend zijn): [BB-ITP] Luna, na een half jaar! Zie het verschil!!
Luna is een 7,8,9,10 jarige ( geen idee, haha wilde gok van de dierenarts) hond uit Spanje. Waarschijnlijk Boxer X pointer ( ivm haar gebit en uiterlijk). Ze vond de flitsen een beetje spannend maar na 3 foto's vond ze het wel prima
We hebben alles in rust gedaan hoor! Er is totaal geen stress geweest, dan was ik er uiteraard mee gestopt. Maar zeker om dat onze andere hond erbij was, haar grote liefde, ging het eigenlijk heel goed.Bando is een zwarte 5 jarige Pitbull X Greyhound. Hij kent wel alle commando's dus foto's maken van hem was een eitje!

1. Niet Luna plagen om haar gebitje hoor

2. Jammer dat Luna naar mij kijkt, maar Bando staat er prachtig op

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Ja, ja! het eerste commando is er.. Zit!

10. Deze foto was meer als grapje
Ik zette voor de grap Luna zo op Bando en ze bleven gewoon rustig staan
Hahaha vond het wel grappig

En dan te bedenken dat Luna zo bij me kwam in februari:

Ik ben me er van bewust dat beide honden in jullie ogen misschien wat te slank tonen. Echter heeft de dierenarts gezegd dat ze juist op goed gewicht zijn. Bando is natuurlijk X hazewind. Ook Luna vindt hij op een gezond gewicht. Ik kan jullie er garanderen dat ze niks te kort komen hoor
Bedankt voor het kijken

Esthetisch gezien is dat wat minder mooi.