alvast bedankt voor het lezen.
Het gaat om het volgende:
Maandag hebben wij Ollekebolleke uit het asiel gehaald. Een 2 maanden oude kitten die met een paar weken aan de weg gedumpt was.
Gevolg: niesziekte en oormijt. Nu is de niesziekte voorbij en de oormijt op 1 behandeling na ook. Verder speelt ze ontzettend en eet ze zéér goed, drinkt heel goed.. er is alleen 1 ding dat me vanaf het begin af aan al dwars zit: haar dikke buik.
Vorige week vrijdag zijn we bij haar gaan kijken en het eerste dat ik zei was: heeft ze wormen?
Volgens hun en hun dierenarts had ze geen wormen en zij gooien het dan ook op de achterstand die ze heeft opgelopen.
Nou goed, even aan kijken dacht ik. Ik heb haar gisteren voor het eerst gewogen: 606 gram.
Veel te weinig, ze zou rond de 800 moeten zitten op haar leeftijd! Maar ze heeft gisteren en vandaag zo goed gegeten dat ik wel verwacht had dat ze iets aangekomen zou zijn. Niet dus.. net gewogen: 585 gram. Het is een keukenweegschaal dus veel nauwkeuriger krijg ik het niet.
Ik maak me ontzettend zorgen om haar en heb besloten dat ik morgen, ondanks dat ik ziek thuis zit, naar de dierenarts fiets voor een wormenkuur.
De reden dat ik dit topic open is omdat mijn vriend na het wegen gelijk riep: Ach joh, waarom maak je je nou druk ze doet het toch heel goed!?
Ik heb net wat fotootjes en een filmpje gemaakt zodat jullie mee kunnen kijken.. verbeeld ik me de wormenbuik of zien jullie het ook?
Zo ja, hebben jullie nog ervaring met wormenkuren? Welke het beste is?

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=c6V9OUsL ... e=youtu.be
Alvast super bedankt!

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Was nu alleen even voor de foto! Thnx voor de tip!