Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Je neemt plastic frisdrankfles, die snij je doormidden. Aan de zijkant bovenin maak je twee gaatjes waardoor je touw of draad doet waarmee je de fles op kan hangen. Dan maak je twee gaatjes aan de zijkant in de fles, zo'n twee centimeter van de onderkant af. De gaatjes moeten zo groot zijn, dat de zaadjes er nog doorheen kunnen. Vul de fles met zaad waar de kippen dol op zijn, hang de fles op goede hoogte op en ze zullen er alles aan doen om wat zaad uit de gaatjes te krijgen

troi schreef:Kippen zijn erg simpele dieren, ik denk dat je die vooral blij maakt door ze een warm plekje te geven waar ze lekker kunnen zitten te soezen.. Sowieso slapen ze zodra het schemerig wordt, helemaal in Zweden zullen dat aardig wat uurtjes zijn.
troi schreef:Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ze hier uit altijd buiten lopen hoor en de tuin op stelten zetten. Maar ik heb altijd wel de indruk dat ze geestelijk nogal uhh beperkt zijn. Je bent hoe dan ook een prima kippen mamma.

.Een kropje sla op de kop hangen zodat ze een huppeltje moeten maken is ook een idee.
haha onze shet heeft ze vaker een 'penalty' gegeven en de dummy's gaan alsnog in de box van de shet lopen scharrelen
hahaha