Dit heeft geresulteerd in veel problemen, vechtpartijen, en vanavond dus een staffort die niet meer los wilde laten, mijn lieve Boef is dus geopereerd aan zijn oor en het is nog de vraag of dit behouden blijft want het weefsel was behoorlijk verscheurd.
Ik liep alleen met mijn 2 honden, tot een van de beruchte staffort weer aan kwam rennen. Helaas kon ik nu met 2 honden niets doen en had ik geen klompen aan, anders had ik hem het licht uit zn ogen geslagen.
Gelukkig kwamen dr mensen te hulp die de hond aan de achterpoten op wisten te trekken toen lied hij los,
vervolgens heeft hij de hond bewusteloos geslagen omdat hij weer uit wilde vallen
Deze keer was het een potige kerel die mij hielp, hoe had dit afgelopen als die er niet was geweest?
Ik heb nu een dikke rekening liggen van een plastisch chirurg, en de eigenaar geeft niet thuis die wil een schadevergoeding voor zijn eigen hond
Politie is dr al mee bezig, dus even kijken wat die gaan doen.
Maar naast deze staff lopen dr nog meer los (Helaas woon in zon wijk met allemaal van dat soort honden
) we hebben dr al vaker meldign van gemaakt maar wordt niets aan gedaan.Ik durf niet meer alleen over straat en wil een breakstick kopen, waar haal je die en hoe werken ze?

zou dat echt niet elke dag willen tegen komen