ze zitten s'nachts in het hok waar een deel van van hun is. Vervolgens zijn ze binnen ik pak wat drinken mijn kat AD ging zoals normaal weer naast me liggen op haar kussen. Ze sprong van de bank af en ze liep opeens mank, toen ze naar binnen gingen en alles niet opgelet. Waarschijnlijk was het dus al zo. Toen rende ze een stukje en ze zakte gewoon weg. Ik mag er niet aan komen dan haald ze zowat uit, en begint ze heel hoog te miauwen. Ze wil het dus echt niet. Toen ik eindelijk even aan haar pootje mocht zitten was de boven kans van haar poot dik, niet heel dik maar was wel dik. Had haar en de andere kat in het hok gezet. Kwam er zonet weer en normaal komen ze gelijk bij je en gaan ze miauwen nu bleef ze liggen en wou echt niet van het kussen af, pootje was nog dik. En ze heeft zelf bijna niks gegeten. Ze eet van haar zelf normaal haar bakje vlees op nu lag de helft er nog.. Vader was er net nog geweest en die zei dat ze nog precies het zelfde lag en hij er ook niet aan mocht komen.. Ik vind het zo sneu..Wat zou het kunnen zijn?
Groetjes Emmy

we mogen het ook wel een garage noemen maar wij noemen het een hok