Slechte ervaringen met Kippenhandelaar Woerden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laptopmuis

Slechte ervaringen met Kippenhandelaar Woerden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 18:41

Hallo

Ik plaats deze oproep vanuit een ander forum.
Op marktplaats is er jaren een handelaar actief in pluimvee. Hij verkoopt zieke kippen die meestal binnen enkele dagen dood zijn. Als je gezonde kippen van hem koopt mag je van een wonder spreken.
Hij houd zijn dieren in vuile, smerige en donkere hokken in een grote stal. Dieren hebben geen daglicht en ze zien enkel vier muren om zich heen. Mogen ook niet naar buiten.
De ziektes verspreiden zich onderling in die vieze stal.

Op marktplaats heeft hij bij zijn advertenties allemaal foto's staan die hij van andere advertenties, kippenforums en van google afhaalt. Allemaal mooie gezonde dieren in mooie rennen, maar dit is natuurlijk niet wat hij daar heeft zitten. Als je hem mailt dat je niet wilt dat hij jou foto gebruikt krijg je een verhaaltje terug dat hij de foto wel zal verwijderen, wat hij uiteraard niet doet.

Nu heeft tros radar zich erin verdiept en is opzoek naar gedupeerde van deze persoon.
Dus... Heb jij zieke kippen bij Dick uit Woerden gehaald? Stuur me een pb'tje, dan geef ik je het mailadres van de contactpersoon.

Misschien dat deze persoon eindelijk gestopt kan worden. Typ maar eens 'dick uit woerden' bij google in..