Ik heb er idd aan zitten denken om t toch te proberen, maar ik heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken.
Katten zijn gewend om door t hele huis te kunnen lopen. We hebben ipv deuren van die katten staarten in de deuropeningen (nog n overblijfsel van toen mn schoonmoeder hier woonde en dat hebben we er maar ingehouden)
Daarbij komt dat ik inmiddels ook fulltime werk en a.s. januarie ga beginnen met n bbl opleiding als verzorgende ig. Dus dat betekend wisselende werktijden. Mn vriend kan per januarie ook eindelijk weer fulltime gaan werken. Dus beiden zijn veel van huis. Al moet er vast wel wat te verzinnen zijn. Daarnaast zit ik ook n beetje in mn maag met de extra kosten. Is natuurlijk niet super veel, maar we zitten momenteel al elke maand te bekijken hoe we t gaan klaar spelen. Lukt wel, en per januarie kan mn vriend weer fulltime gaan werken, dat scheelt ook weer. Maar ben toch n beetje huiverig. Als er dan n keer extra kosten moeten worden gemaakt voor sebbe dan ben ik bang dat we dat niet gaan redden.