Deze gratis nieuwe (Nederlandse!!) app kwam ik tegen en ik vind 'm zo geweldig dat ik met iedereen wil delen !! Inmiddels heb ik al een profiel van mijn hond aangemaakt, maar hoop ik de app nooit echt nodig te hebben !
Met deze app kun je zien hoeveel en welke huisdieren (hond/kat) er in je buurt met een straal van 1,2,3...250 km (naar wens in te stellen) vermist zijn. Daarnaast kun je ook heel makkelijk een profiel van je eigen huisdier maken, met foto en kenmerken, en bij vermissing kun je een 'alert' uit laten gaan, of ontvang alerts bij vermissing van huisdieren in je buurt. Vergelijk het met het bekende 'AmberAlert' voor vermiste kinderen.
Ga naar de AppStore, download deze app (Global Pet Alert) gratis en help zo mee huisdieren in je buurt weer te vinden. Hoe meer mensen de app downloaden, des te effectiever de applicatie.
Oh klinkt goed! Ik ga kijken en deel dit ook even. Zou mooi zijn als dit een grote kan worden
essiesilly
Geplaatst: 02-11-12 19:30
wat een goed idee zeg! bedankt voor de tip
hafjelinger
Geplaatst: 02-11-12 19:31
Gedownload! Ben benieuwd, het idee is goed!
freespirit
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-12 19:32
Ik heb 'm ook op facebook met m'n vrienden gedeeld en hoop ook dat vele mensen deze app gaan gebruiken.
Ik vond het trouwens best shocking hoeveel huisdieren er in mijn omgeving vermist worden, ik ga nu toch beter opletten. Handig ook als je een loslopend dier zonder begeleider tegen komt, kan ik nu gelijk even op de app nakijken.