Kattenhotel/pension in omgeving Den Haag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Kattenhotel/pension in omgeving Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 15:54

Sinds een maand zijn mijn vriend en ik in het bezit van een heel leuke 6-jarige (gecastreerde) kater uit het asiel. Hij was heel bang en heeft zich de eerste paar dagen alleen maar verstopt, maar inmiddels is het een enthousiaste, actieve en vooral nieuwsgierige kat _/-\o_ Helaas gaan wij deze winter 5 dagen naar het buitenland, een reis die al ver voor zijn komst gepland was. We wilden een vriendin vragen om voor hem te zorgen, maar helaas is zij dat weekend al bezig met andere dingen. Ouders kunnen ook niet voor hem zorgen, omdat beide kanten van de familie heel allergisch zijn (en bovendien ver weg wonen, nl. Groningen/Zeeland, dus de kat zou sowieso verplaatst moeten worden).

Nu zoeken we dus een pensionadres waar lieve Charlie een paar dagen kan blijven. We hebben al een aantal kattenhotels/pensions op internet gevonden, maar ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen en tips uit persoonlijke hand. Waar kunnen we Charlie vooral niet of juist wel naartoe brengen? Het liefst in Den Haag of omgeving.