hindernissen hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jansen123

hindernissen hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 15:48

hoi bokkers :D
ik train mijn hondje belle in springen en kunstjes, maar ik heb nog wat hindernisjes nodig.
weet iemand mischien hoe je leuke hindernisjes kunt maken? kan niet al te groot zijn

jansen123

Re: hindernissen hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 15:51

vergeten... groetjes Bente :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 15:57

Prikpaaltjes om een slalom te maken, paar lege emmers en een paar bezemstelen of flinke tonkinstokken voor de gewone sprongen en drie planken op twee tonnen of grote emmers om een kattenloop te maken, en dan heb je al heel wat. Enige wat wat lastiger is om zelf te maken is een tunnel. Je kunt bv. wat knutselen met een voerton waar je de bodem uitzaagt en een stuk afdekzeil voor een 'slappe' tunnel.

Nietes

Re: hindernissen hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 15:59

Zag net toevallig dit toppic.
Ben net terug van vakantie waar ik ook met mijn oma's hond heb gesprongen over zelfgemaakte hindernissen;
een paar stoelen en daar takken opleggen.
(als je stoelen hebt met van die gleuven in de rugleuning kun je daar telkens stokjes tussen schuiven en dan de stok erop zodat de hindernis hoger word.)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:00

Ik heb dit vroeger gedaan met bezemstelen zonder bezem en dan met baksteentjes of emmers/bloempotjes :)
Ik heb dit op tegels gedaan, onwetend, je kan het beter op gras doen :j

Zo kan je ook slalommen om emmers of bloempotten of meerdere sprongen achter elkaar. ( ik maakt stijlsprongen, oxers, oplopende oxers, kruisjes, weet ik wat...)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:01

Als je ergens een plank vandaan kunt halen dan kun je daar een dikke tak of balk onderleggen en heb je een wip.