Ik ben sinds een week in mn eigen appartementje gaan wonen. Mijn 2 konijnen zaten altijd buiten in een hok met ren eromheen.
Nu had ik een klein balkon en wilde ik ze eigenlijk binnen halen. Mijn buitenhok was aan zijn einde dus heb een binnenhok gekocht. Gezien de weinige ruimte die ik in het appartement heb en ter voorkoming van de geur en ze toch echt buiten gewend zijn toch besloten om ze toch maar op het balkon te zetten aangezien ze nu nog niet gewend waren in de warmte in huis. Misschien had ik er van te voren beter over na moeten denken maar dat is nu wat laat. Ik heb voor nu het binnenhok op het balkon gezet met deels de ren eromheen zodat ze uit hun binnnenhok de ren in kunnen.
Nu weet ik dat het belangrijk is dat ze van de grond stonden in de tuin voor de vorst in de grond, maar hoe zit dat met een balkon. Kan ik het binnenhok gewoon op de grond laten staan omdat ik nu zo +- 2 meter van de grond af zit met het balkon, een lekkere laag stro/zaagsel/hooi voor de winter. Het balkon is afgezet met een dichte 'wand' wat de wind eigenlijk grotendeels al breekt. Ik heb voor nu de hoes voor over de ren over het binnenhok gelegd voor beschutting.
Nu zit ik te twijfelen. Vind het aan de ene kant zonde om een nieuw buitenhok te kopen. Het zijn echt bikkels, zaten altijd in de sneeuw/regen buiten, zaten amper binnen en zitten nu sowieso grotendeels beschut ook door de wand en balkon van de bovenburen en aangezien ik nu ook dat binnenhok heb wat groot is qua ruimte.
Wat denken jullie? Zal ik toch nog een buitenhok aanschaffen of zal ik het zo laten

Groetjes Chantal
ze kunne zelf in en uit het hok hupsen