ik word knettergek en niet geschoten is altijd mis dus vraag ik het hier eens.
Sinds ik terug ben van vakantie (11 oktober) miauwt de poes alles bij elkaar. Ze loopt gewoon door het huis en mauwt heel hard. Toen ik thuiskwam deed ze het echt de hele tijd, nu is het wel iets minder maar het houd aan (staat as we speak in de keuken kei hard te mauwen).
Ze doet het overal, op ieder tijdstip. Echter niet als er bezoek is en volgens mij ook niet als ik er niet ben (maar ja dat kan ik niet aantonen natuurlijk).
De (geholpen) Kater heeft ook 2 dagen gemauwd na mijn thuiskomt maar is er toen mee opgehouden. Ze mogen me best gemist hebben maar dit houd maar niet op!
Ze maakt altijd wel veel geluid voor een kat. Ze maakt soms ook gewoon geluidjes als ze door het huis loopt of ergens opspringt. Dat doet ze al van jongs af aan. Dit is echt iets nieuws en ik word er knetter gek van! Ze doet het ook midden in de nacht, als ze naast je komt zitten op de bank... Overal. Sommige momenten is ze stil, maar uiteindelijk begint ze weer om er dan na x aantal minuten weer mee op te houden.
Ze oogt gewoon gezond. Alles ziet er goed uit en stoelgang en zo is in orde. Ze reageert verder ook normaal op alles en is nergens gevoelig. Ik denk dus niet dat het uit een lichamelijk probleem vort komt, maar dat het iets is met gedrag.
Als ik mijn stem wat verhef en ZWIJG zeg dan houd ze een tijdje op. Maar ja niet echt de oplossing en vooral niet midden in de nacht.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn en heeft een oplossing voor ik der nog een keer s nachts van mijn balkon gooi! (das een grapje voor degene die me dreig pbs gaan sturen omdat ik dreig met dierenmishandeling
)
Nog niet heel oud. Ze is wel compleet gestoord en stoot vaak haar hoofd, voortijdige dementie zou kunnen