Hallo, ik zag dat er een soortgelijk topic is, maar dit is toch weer net even een andere situatie.
Ik heb een kruising jack russel x west highland white terrier teefje van bijna 3 jaar oud. Ik voer haar smuldier, al ongeveer een jaar en ze reageert hier heel goed op. Ik ben sinds 5 weken weer bij mijn ouders ingetrokken. Sinds 2 weken ongeveer heeft costa heel veel jeuk. Ze heeft geen vlooien, de andere honden hier in huis ook niet. Haar huid is ook niet rood of schilferig, ziet er gewoon hartstikke normaal uit. Costa is ruwharig, ik scheer haar in de zomer een aantal keer omdat ze niet verhaart. Gister heb ik bij de dierenarts advocate opgehaald, dit heeft ze anderhalve maand geleden ook gehad, omdat ik dacht dat ze dan misschien oormijt of iets anders heeft, echter is de jeuk vandaag nog niet verminderd. Nu denk ik dat het misschien komt omdat ze haar haar niet kwijt kan? Ik weet het verder ook niet meer, dus ik hoop op suggesties van jullie.
Ja dat had ik zelf ook als reden bedacht inderdaad. Alleen heeft ze wel erg veel jeuk, ze gaat onder stoelen en banken staan wrijven en over het kleed rollen en jeukt de hele dag door. Dit had ze voorgaande jaren niet.
Is er iets bij je ouders waar ze niet tegen kan? Daar je aangeeft dat het is begonnen nadat je daar in huis kwam.....
KayC
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-12 18:38
dito schreef:
Is er iets bij je ouders waar ze niet tegen kan? Daar je aangeeft dat het is begonnen nadat je daar in huis kwam.....
Wij dachten zelf ook misschien aan het wasmiddel, vanwege de kleedjes waar ze nu op ligt en 's nachts ligt ze bij mij op bed Mijn moeder gebruikt ander wasmiddel dan ik altijd gebruikte, dus dat is inderdaad ook een mogelijkheid.