Hoe blij je kan zijn met een domme Henkie de stalkat...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Hoe blij je kan zijn met een domme Henkie de stalkat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 21:10

Henkie, onze Henkie...
(oke, 1 van onze 2 Henkies, want de heren gebroeders stalkat heten Henk en Henk...)

Henkie toen ik net op stal kwam staan, wild kitten net als zijn broer.
Afbeelding

Werd vorige week onder de ogen van een stalgenoot gegrepen door de stal herder :( die had Henkie te pakken en schudde hem doorelkaar.
Stalgenootje kreeg het voor elkaar dat Henkie kon vluchten.

Die avond zag ik Henkie (ze zijn halftam/wild) bij de voerplaats bij mijn kast, aangeknaagd en bekwijld.
Helaas niet te pakken, maar kon nog lopen.
Snel andere stalgenoot ge sms't Henkie doet het nog! (we waren al bang dat hij aan stukjes lag)

De hele week geen Henkie... maandag niet, dinsdag niet, donderdag niet, en gisteren nog niet.
Bij niemand niet, niet bij mij met voeren, niet Bij C met voeren, niet bij I met voeren, niemand had Henkie nog gezien...
Dus C en ik gisteren weer op uitgebreide zoektocht en geloof me bij ons op stal, betekend dat waar avontuur.
Dus ik heb overal op onder en tussen gezeten met zaklamp, geen Henkie.....
Herder voor de 1000 ste keer vervloekt en mijn hond kent helaas niet het commando zoek Henkie... dus daar hadden we niets aan.

In gedachten hadden we de arme Henkie al begraven.

Maar vanochtend kreeg ik een smsje van C, Henkie was komen eten!!!!
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Hoe blij je kan zijn met het terug vinden van een kat, die niet eens van jezelf is, maar soort van van ons allemaal?
En ja, vandaag zelf Henkie ook in levende lijve gezien en gevoerd!
(dan kan je de Henkies en hun moeder gewoon aaien en even oppakken, maar elders op het erf en zonder eten niet)

Toch nog dit soort tafrelen mogelijk!
(Henkie die Henkie pest (de van de week vermiste Henk is de pestkop!))

Uiteraard hebben we domme Henkie ingefluisterd wat zijn plan van aanpak in geval van naderende stal herder moet zijn.
En hebben we de stal Herder in gefluisterd wat we met hem doen, als ie nog een keer aan ONZE poezen komt.

Fellow

Re: Hoe blij je kan zijn met een domme Henkie de stalkat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 23:46

Welkom bij de club, onze stalkat heet ook Henk :')
Wens Henkie maar van harte beterschap, haha :(:)