Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xTitanic schreef:Sorry dat ik dit topic weer omhoog schopmaar sinds een paar maand doet mijn hond net hetzelfde. Nu vraag ik mij echt af of het puur jaloezie is.. of dat ze voelt dat er iets niet juist zit tussen ons? Ik heb het de laatste 3 maand vrij moeilijk met keuzes maken en ik weet eerlijk gezegd niet of ik nog verder wil zo. We wonen ook samen, we zijn dus altijd met zn drieën. Sinds ik mij zo ben gaan voelen heb ik onbewust een soort van afstand gecreëerd tov mijn vriend en is ze dit gedrag gaan vertonen. We corrigeren haar natuurlijk telkens maar vandaag heeft ze een snauw gegeven naar hem.. ze zat bij mij en ze was weer aan het 'neuten/grommen'. Mijn vriend loopt naar haar toe en begint haar zowat te plagen/irriteren en het was prijs (ze beet gelukkig niet, maar ze snauwde). Vriend was er uiteraard niet mee gediend en heeft haar meer dan genoeg op haar plaats gezet.. maar zijn move was in eerste instantie ook niet slim, desondanks mag ze dit gewoon niet doen.
We zijn nu al meer dan een jaar samen en vanaf ik mij slecht begon te voelen is ze dit gedrag dus beginnen vertonen. Steek ik het puur op jaloezie dan?