Hee kijk nou zeg... Mensen! Zouden die net zo intelligent zijn als ikke? Ach wat zou het? Mijn hersenen zijn toch groter dan die van hen hahahaha!

Mamma? Wie zijn die rare tweebenige wezens die met die rare kastjes ons zitten te bespieden?

Ik zie... ik zie... dat jij geen schoon ondergoed vandaag hebt aangetrokken... ik zie daar een vreselijke remspoor zitten!

Kijk in mijn ogen... kijk heel diep in mijn ogen... jij gaat NU voor mij een vette haring halen... jij gaat NU een vette haring voor mij halen...

He bah, weer die zon... wanneer gaat ie nou weer eens onder? wordt het tenminste weer een beetje rustiger onder water...

Wip web whab woor wjuh...

OPZOUTEN! WE WILDEN HARING!!! GEEN SPROTJES!!!!!!

Ik voel mij alleen... ik voel mij alleen... ik voel mij alleen...

Hee kindertjes! Komen jullie ook even het water in? Ik wil zien hoe jullie de schuld krijgen dat jullie illegaal het bassin in zijn gedoken! Dan doe ik net alsof ik van niks weet!

Hmmm... Dat is duidelijk een Nikon D500... Of was het nou een Nikon D600? Naja, ik zal maar glimlachen voor die maffe vent... Hij ook weer blij met een leuk plaatje!

Wat zei je nou? Close-up? Is dit close genoeg voor je?

Van de zij ben ik ook knap hoor! Hoe vindt je mijn haar zitten? Oh wacht... ik heb geen haar...

Nouja... dan maar weer recht van voren he? Ook leuk!

Meer naar rechts? Hallo? Mijn nek is niet zo lang als die van jou hoor, straks knapt ie nog... *voelt nekkramp opkomen!*

Oh mijn god... dat voelde ik aankomen... weer zo'n new-age-gast die denkt dat ik speciale hersengolven hebt die ze wil opvangen met haar helende handjes... ik voelde het al aan mijn water toen ik vanmorgen wakker werd...