Wij hebben sinds ongeveer een maandje een knap poezebeest
Mijn ouders wilden eigenlijk geen grote huisdieren meer omdat mijn zus echt heel erg allergisch is, maar het bleef toch lokken. Uiteindelijk wat zoekwerk en zo kwamen we bij de Siberische kat, een hypoallergeen ras wat dé oplossing zou moeten zijn. Dus een fokker gezocht en gekeken met mijn zus en gelukkig; helemaal geen reactie. We wilden in eerste instantie een kitten, maar omdat het toch heel wat opvoeden kost, zijn we wat verder gaan kijken en voor Alyssa von Sippenstein gevallen, roepnaam Lizzy. Een lieve poes van 5 jaar oud, ze heeft een nette stamboom en was eerst als fokpoes in de cattery, maar zij wilden inkrimpen.Het kostte haar wat moeite zich aan te passen aan ons, een druk gezin en ineens alle aandacht voor zichzelf(in plaats van een huis vol katten), wel was meteen haar lieve, aanhankelijke karakter duidelijk. En ze heeft zich ontpopt tot echt aandachtsgeil katje, ze springt op de bank en gaat net zo lang voor je miauwen tot je haar aandacht geeft en lekker gaat aaien
Wij hebben een paar jaar terug een pers gehad, die verschrikkelijk verhaarde en wij waren dus voorbereid om dagelijks te moeten borstelen, maar zij verhaart nouwelijks, en klit ook totaal niet

Ik wilde graag wat foto's met jullie delen
(enneh, respect als je dit allemaal gelezen hebt
)

heerlijk dier om te zien zo, elegant en toch stoer maar wel echt een dame hoor haha