Hierbij wil ik een eerbetoon aan mijn kleine prachtige meisje schrijven die er helaas sinds begin dit jaar niet meer mag zijn.
Anouk, Mijn kleine meisje, 2 Januari 2012
Op 9 Januari 2004 kwam jij op de wereld als klein mooi meisje. Je zat in een dierenwinkel in een hokje. Toen ik kwam als klein meisje klom jij tegen het glas. Vanaf toen wist ik het, jij ging met mij mee naar huis. Je mocht de prachtige naam Anouk, Afgekort Noekkie dragen. In het jaar 2005 kreeg jij een pracht nest van 5 jongen. Daaruit heb ik er 1 gehouden, je dochter Natasja. Later dat jaar kreeg je een 2e nest, van de zelfde vader, wederom een pracht nest van dit keer 6 jonkies. Alles is het nest uitgevlogen en samen hebben we van de kleintjes genoten. Ook deed je in 2004 mee aan de dierenkeuring op de kinderboerderij. Van de categorie konijnen werd je 1e. Wauw wat was ik trots op mijn kleine meisje. Het jaar daarop mocht je dochter Natasja mee doen. zij werd 3e van de konijnen. je sprong over van alles heen, hindernissen die ik gemaakt had waren jou niet te gek. Je werd natuurlijk ook ouder, de winters waren ook niet echt lekker meer. Je werd iets dunner en op 29-12-2011 lag je stil in je hokje. Ik nam je mee naar binnen om je in de gaten te houden. De tranen stromen over me wangen, waarom nu voor oud en nieuw? Ook binnen ging je sterk achteruit, eten wou je niet meer, drinken ook niet meer. Je streed nog dapper door. Ik wou het liefste dat je je adem uit blies, weg van de pijn ( klinkt hard maar dit verdiende ze niet die pijn ). Ook oud en nieuw kwam je door. Je vocht door tot de nacht van 1-1-2012 op 2-1-2012, Toen was het gedaan. Die nacht ben je gaan slapen en niet meer wakker geworden. Jeetje wat deed me dit zeer, Het kleine konijntje, wat ik als klein meisje van me vader heb gehad die er ook niet meer bij mag zijn, is nu zelf gaan slapen voor altijd. De mooie herinneringen, Je gekke streken en de 11 pracht kinderen die jij mij hebt gegeven blijven me altijd dierbaar. Natasja mist je ook heel erg, en zij is nu mijn steun en toeverlaat als het moeilijk gaat thuis. De haartjes, dat ene bruine vlekje op je linker zij, staat nu in een lijstje bij papa.
Rust Zacht Mijn Kleine Meisje,
Geboren 9-1-2004
Gestorven 2-1-2012
( een week voor ze 8 jaar oud zou worden )
27 Februari 2013 komt er een Tattoo voor herinnering aan dit speciale diertje op me enkel.
Er komt de letter A van Anouk maar ook van me vader Arie op me pols met de 3 sterren er om.
De 3 sterren staan voor 3 overledenen dierbare, Me konijntje Anouk, Me overleden vader Arie en me dit jaar overleden Oom.
3 prachtige sterretjes die vanuit de lucht mij woordjes zullen toespreken als het moeilijk gaat.
Anouk,, Ik Mis Je Kleine Muis

http://tinypic.com/r/2s1k58z/6
Dochter met mams er achter
Het is nooit leuk je konijntje te verliezen...
En zo'n lekker neusje in je gezicht/nek is wel troostend.
De laatste van mij zijn 8,5 geworden, door pure pech, maar ik heb ze zelfs van 14 gehoord.