Opvang voor dit weekend gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eindeloos

Opvang voor dit weekend gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 20:26

Aankomende zaterdag moeten wij naar zeeland en waarschijnlijk zijn we zondag pas terug daarom zoek ik opvang voor Biggy
Biggy is een podenco x bardino reu van 1 jaar en 11 maanden.
Hij is heel sociaal en dol op spelen, rennen en gek doen.
Voor hele grote honden (van die harige beren) is hij wat bang.
Biggy eet vers vlees wat hij in een kant en klaar pakketje mee krijgt.
Ik zoek een fijn en veilig plekje voor heb waar ik hem zaterdag ochtend kan brengen en zondag middag weer kan halen.
Wij hebben de voorkeur voor iemand die ervaring heeft met podenco`s of andere windhonden.
De voorkeur heeft iemand die in een van de volgende provincies woont: Groningen, Drenthe, Overijsel, gelderland, brabant (omgeving eindhoven), Noord-Limburg

Oja en ervaringen van mensen hiermee zijn ook welkom.
Sinds we Biggy hebben is hij altijd bij ons geweest en het voelt echt vreselijk om hem zomaar ergens achter te moeten laten.
En ik betwijfel of hij daarna nog wel wat met ons te maken wil hebben.
Een tijd geleden was ik 1 nachtje weg en bleef hij dus alleen met mijn man thuis en hij was flink beledigd toen ik terug was.
Normaal luisterd hij heel goed naar mij maar nu had hij echt compleet schijt aan mij en luisterde hij wel goed naar mijn man wat hij normaal dus niet doet.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:56

Er schijnt een podenco club/forum te zijn?
Als je daar of hier niet vind wat je zoekt. Ken ik nog wel een podenco-aanhanger/eigenaar die heel misschien van dienst kan en wil zijn. Betreft dan wel omg. Duiven

Edit: Zij zijn niet onbekend met het opvang wezen, dus niet zomaar een particulier.
Ik heb weinig tijd/internet dus als je meer info wilt kan je het beste even een pb sturen zodat ik evt.vraag niet over het hoofd zie. :)