Gekke acties van honden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vigo_is_lief

Gekke acties van honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 18:35

haaii *\o/*

Als mijn hond geen zin heeft om te komen als hij los is, gaat hij gras eten.... Ik zeg heel vaak : JE BENT GEEN KOE :(:) klein sukkeltje ... :')
En die andere van mij die denkt als ik haar roep om te komen dat ik boos ben ofzo en gaat heel zielig en langzaam naar me toe :j

duusss,, wie heeft er nog meer honden met rare eigenschappen ? alles is welkom :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:39

roep je ze wel aardig genoeg :+ ? die van mij weten niet hoe gauw ze moeten komen als ik roep omdat ze graag bij me komen.

Die van mij liggen soms zo hilarisch. Ze hebben allemaal heel wat aan wat vacht en dan liggen ze op de bank op hun rug en met hun vacht onder hun geklemd waardoor hun ogen super groot worden.

Daantjee12

Re: Gekke acties van honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:41

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 18:42

hihi :P mijn hond wil niets liever dan komen met een speeltje of een tak, maarjaa.... zonder,,... dan gaat ie maar lekker eigenwijs doen! ook als ik wel een bal mee heb maar niet gooi, dan gaat ie ook gras eten, en dan ga ik gooien en dan komt ie wel bij me ;P hij gaat soms ook helemaal over de bank heen rollen :P

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:48

de mijne hebben als eigenaardigheid dat ze enorm graag naar me toe komen. Maar dat komt denk ik omdat mijn mening is dat 'hier' komen enorm! belangrijk is omdat ze los lopen waar ook ander verkeer is en ik het 'hier' dus ook altijd goed beloon en als ze niet in één keer komen dan ga ik ze gelijk halen en gaan ze aan de riem en hebben ze maar mee te lopen. Dat is maar zeer zelden nodig ;) ik ben dan ook niet kwaad op ze verder maar laat duidelijk merken als ze niet luisteren dat het dan uit is met de pret.

Shylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 11:01

We waren een keer bij vrienden op bezoek met onze oude hond Rosa, en zij hebben in de keuken hele mooie grote ramen tot aan de grond. Rosa zag de andere hond aan de andere kant van het raam en rende er zo tegen aan! Ik heb haar nog nooit zo verbaasd zien kijken haha! Ze had er gelukkig niets aan over gehouden, behalve misschien een deukje in haar ego. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 11:51

mijn berner mag niet op de bank. Dus dan ga je maar bij baasje op schoot zitten :+ Zit je niet op de bank _O-

Astrid_Brann

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:00

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 14:59

HAHA!! geniaal :D de fokker van mijn hond zei : "Border collies slapen nooit op hun rug" wat doet mijn hond,, .. ligt altijd met zijn poten in de lucht *D

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 17:20

als ik met mijn teefje loop dan krijgt ze soms ineens bij een kruising of splitsing van de weg een ingeving dat ze toch liever de andere kant op gaat als mij, dus blijft ze ook stokstijf staan en verroerd zich niet, en als je dan roept en ze blijft daar zo stijf staan schiet ikzelf altijd zo in de lach dat ze me al helemaal niet meer serieus neemt.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:11

Als er een brandweer, politie, ambulance of wat dan ook met sirene aan voorbij komt vindt Boem het nodig om ze te helpen. Dan gaat hij er eens goed voor zitten, gaat het neusje de lucht in, worden de lipjes getuit en gaat hij mee zitten loeien.

Het is geen gehoor, en het ziet er niet uit. Maar wel verschrikkelijk grappig.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:19

als ik zeg dat ik ga gaan wandelen tegen mijn hond dan doet ie zo awoe: . Dat huilgeluid zoals femke27 bedoelt denk ik. Is wel héél grappig om te zien!

Verder maakt ze in haar diepe slaap vaak grappige geluidjes. ze jankt dan soms!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:21

Ja. Ongeveer zo: Awóóóóéééééh!!!!!!!

Kasztanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:26

Ik heb hier een heuse zonneklopper in huis. De kleinste zonnestraal zoekt hij op en staat soms gewoon met zijn neus tegen de muur waar er een klein spatje zon valt.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:31

Mijn oudste hond wil liever niet wandelen als het donker is. Als ze dan ook nog hoort dat het regent, wil ze helemaal niet meer. Ze loopt dan mee alsof ze zwaar mishandeld wordt. Totdat ze los mag, dan is het feest...

Mijn jongste hond heeft geen normale acties :+ Zo valt ze altijd in de sloot als ze samen aan het spelen zijn. De andere hond stopt op tijd, maar zij heeft geen rem ofzo.

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 22:09

Gekke hondjes allemaal :P mijn hond doet ook als je "uit?" zegt, van de deur, naar mij, en weer naar de deur, rennen :P en hij wil zekerweten zijn halsbandje om anders gaat hij de deur niet uit :P dus hij springt steeds omhoog in die halsband zonder mij aan te raken met opspringen :P grappiggg

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 08:57

oh ja met de regen heeft ze hier ook!! Ze is dol op water, ze zou hartje winter in de zee duiken om te zwemmen, maar als het regend wil ze ook niet eens wandelen!! is echt een gekke hond soms :D