Wij hebben 3 katten, waaronder 1 oudere dame, Mo, een cyperse huis tuin en keukenkat van 18.
Alleen is ze al een tijdje ingevallen, zo licht als een veertje máár nog vol levenslust en geniet van elke
aanhaal die ze krijgt. Onze katten leven al een jaar of 5 buiten en slapen in de schuur (constante opening).
Daar hebben ze swinters, als het vriest, een elektrische deken liggen die op zn tijd aan gaat voor de
ergste kou. Maar verder moeten ze het met hun eigen vachtje doen, en dat lukt ook prima, alleen de
oudste twijfelen we nu een beetje over, vooral omdat ze zo mager word.
Dus, ik was benieuwd of iemand ervaring heeft hiermee en tips heeft om haar aan te laten komen?
Ze krijgt nu (gezamelijk) brokjes en Mo krijgt nog apart op zn tijd een blikje nat voer. Eten gaat nog
prima overigens, ze heeft geen moeite met kauwen.
Ze mag trouwens wel af en toe binnen hoor, ze zit nu ook gezellig op mijn schoot te spinnen en vandaar
kwam ik erop op dit topic eens te openen, omdat ik er op internet maar bar weinig over kan vinden.
Edit; helemaal binnen is helaas geen optie. In het verleden hebben wij de kat van mijn zus er nog bij
gehad en de combinatie 4 katten in 1 huis leverde sproeiende poezen op. Dat willen we niet weer, en dat
blijven ze helaas doen (al eens geprobeerd). Daarnaast is Mo niet zo betrouwbaar dat ze buiten haar plasje
doet, zeker als het regent..
Alvast bedankt!