Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
T is geen ideale situatie natuurlijk, maar ik zou deze pup er niet voor laten schieten.
(ze hebben natuurlijk wel al een hondje gehad.. dus dat weten ze wel..) Bij mij moet mijn vriend, hoe lief ik alle diertjes ook vind (zou zo het asiel willen leeghalen bij wijze van..), het echt niet proberen, zou graag een hond willen, maar qua tijd is het niet praktisch... dus dan komt ie er ook niet! Je moet er echt samen achterstaan. En het moet kunnen ook qua tijd etc. Wat doe je met vakanties? Dagje weg?
dan spelen die problemen niet... Maar snap ook wel dat als het net na de dood van de andere hond is, dat je niet meteen "vervanging" wilt :s
Serendip90 schreef:"Vriend draait wel weer bij"... een hond nemen is geen computerspelletje he?(ze hebben natuurlijk wel al een hondje gehad.. dus dat weten ze wel..) Bij mij moet mijn vriend, hoe lief ik alle diertjes ook vind (zou zo het asiel willen leeghalen bij wijze van..), het echt niet proberen, zou graag een hond willen, maar qua tijd is het niet praktisch... dus dan komt ie er ook niet! Je moet er echt samen achterstaan. En het moet kunnen ook qua tijd etc. Wat doe je met vakanties? Dagje weg?
Serendip90 schreef:"Vriend draait wel weer bij"... een hond nemen is geen computerspelletje he?(ze hebben natuurlijk wel al een hondje gehad.. dus dat weten ze wel..) Bij mij moet mijn vriend, hoe lief ik alle diertjes ook vind (zou zo het asiel willen leeghalen bij wijze van..), het echt niet proberen, zou graag een hond willen, maar qua tijd is het niet praktisch... dus dan komt ie er ook niet! Je moet er echt samen achterstaan. En het moet kunnen ook qua tijd etc. Wat doe je met vakanties? Dagje weg?
Mijn vriendin heeft namelijk haar Tervuerense Herderpup 2 dagen voor de verhuizing gekregen en daar heeft dat beestje echt geen last van gehad.
en laten we het dan uitpraten. Boompje1985 schreef:Nou ik vind dat je wel respect mag hebben naar de wensen van je partner.
En soms vinden mannen het moeilijk om hun vriendin iets te weigeren want het liefst geven ze je de hele wereld en dan nog alleen omdat jij nog een hond wilt?
Zou ik nergens op vinden slaan maar ja dat is mijn mening!
. En achteraf is hij daar (bijna) altijd blij om.
Ik zou er ook wel moeite mee hebben als hij dan niet eerljik zou zeggen waarom. Ze hebben al eerder 2 honden gehad, dus het is geen probleem van ruimte/tijd. De andere hond is ongelukkiger alleen. Dan zou ik toch ook wel een motivatie willen waarom het nu niet zou kunnen