Het is geen breuk, ook voel ik nergens een zwelling. Poot voelt ook niet warmer aan dan anders. Ik mag er gewoon aan zitten. Ik dacht misschien een spier verrekt ofzo maar dan had 't nu toch al minder moeten zijn, 10 dagen geleden zag ik voor het eerst een onregelmatigheid in haar gang.
Iemand enig idee wat 't zou kunnen zijn? Bestaan er peesblessures bij katten?
Ik heb inmiddels uiteraard de dierenarts gebeld maar die weet 't zo ook niet en zei dat ik 't even aan moest kijken. Meenemen naar de kliniek doe ik liever niet, afgezien van de stress + dat 't niet dramatisch is qua pijn vind ik het ook niet zo'n tof idee als ze zich 20 minuten in een hobbelig reismandje overeind moet houden, wil die poot toch wel een beetje ontzien. Ze is verder helemaal in d'r normale gedoe qua gedrag, eten en drinken enzo. Ze ziet er goed monter uit, vacht prima. Alleen dus kreupeltjes en ergens op/af springen gaat minder. Ze doet 't wel maar ze kijkt vooraf meer om de sprong in te schatten.
Iemand ervaring of idee wat 't zou kunnen zijn? Ik tast een beetje in het duister.

En met mij ook niet... paar jaar geleden kreeg ik voor paard een serie naalden en een flesje antibiotica van de DA: zo en zo moest ik 't inspuiten. Ehh... gelukkig had ik stalgenoten die 't durfden