sssscat => ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

sssscat => ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 20:35

sax89

Re: sssscat => ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 15:57

Ik heb hem net binnengehad. De katten zitten telkens aan de slaapkamer deur te krabbe snachts... ga het vanavonx testen ben benieuwd. Het is wel groter dan ik had verwacht.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 19:18

ben nog altijd benieuwd hoe het werkt.
echter heb ik het voorlopig niet meer nodig. (deur is opengebleven, katten hebben op de kooi gezeten, buizen zijn open gegaan, katten hebben (helaas :'() gebarfd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:57

Zal het werken := , ben benieuwd :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 23:02

gebarfd ? waar is dat ding voor

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 07:05

franka75 schreef:
gebarfd ? waar is dat ding voor

ze hebben mijn hamster gedood en half opgegeten (barfen = vers vlees eten ...)

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:00

Duhelo dat meen je niet! Sunt die hamsters.
Helaas heb ik niet genoeg batterijen. Dus zal nog even moeten wachten met testen.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:02

Ben benieuwd. Toen mijn katten aan de deur krabten , heb ik gewoon een brise spray (automatisch) erbij gezet. Problem solved.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:08

R0X schreef:
Ben benieuwd. Toen mijn katten aan de deur krabten , heb ik gewoon een brise spray (automatisch) erbij gezet. Problem solved.

Wat een geweldig idee! Simpel en niet zo duur als al die speciale kattendingen. _/-\o_

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:09

Ik heb het een keer op TV gezien bij "my cat from hell". Bleek daar goed te helpen :j
jiehaaa schreef:
R0X schreef:

Wat een geweldig idee! Simpel en niet zo duur als al die speciale kattendingen. _/-\o_

Ik zou het er niet neer durven zetten, veel te bang dat ze het in de ogen krijgen oid. Die speciale dingen voor katten is gewoon lucht.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:11

Maar misschien kan je er een andere vloeistof in doen, gewoon water bijv?

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:12

Als je een spuitbus kan vinden met een sensor die je bij kan vullen kan het met water ook helpen :j Busjes luchtverfrissers kan je helaas niet bijvullen...

Edit:
Je hebt het helaas niet meer nodig :(:) , maar mocht je nog eens een alternatief willen hebben weet ik nog wel wat. Onze katten mogen niet op de afzuigkap. En er is nu eenmaal niks leukers dan om via de afzuigkap bovenop de koelkast te springen maar daar kan de afzuigkap niet zo goed tegen. Oplossing: stuk zijl (reststuk bij carpetright oid) helemaal beplakken met dubbelzijdige plakband en dan met de plakband naar boven op de afzuigkap gelegd. Een paar weken laten liggen en ze proberen het niet eens meer. Allebei 1x er op gelopen en toen was het klaar :) Makkelijk en goedkoop.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 21:28

wss komt er ooit nog een knaagdier (dan ofwel in de slaapkamer waar katten niet komen, ofwel in een andere kooi. Maar zowiezo wil ik dan nog zon ssscat geval oid, voor het geval dat (de deur toch eens open komt, of, blabla :D)

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:33

Hier staat de sss cat voor de eerste nacht. Schrik nu alleen nog meer van dat dinge dat het krabben aan de deur.... zal wel wennen zijn. Ze hebben het tot nu toe goed door. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 00:23

Het is niet gevaarlijk hoor. Ze zitten/zaten niet altijd bij de deur. Ze kennen het geurtje, horen het geluid van de spray. Sowieso zet ik dat ding altijd naar de muur/deurkant zodat het inderdaad niet in hun ogen kan komen. Vaak schrikken ze al van het geluid wat je kan instellen om de zoveel tijd, en ze vinden het spul stinken dus komen er niet meer aan. Toen afgewisseld met dat ding aan en uit daar neer te zetten, en toen helemaal weggehaald. Ze zijn er heel lang van af gebleven. Deden ze het toch weer een keer: brise aan zetten, de andere dag laten staan maar uit, en toen geen last meer. Als je het lang genoeg gebruikt, is het busje leeg en maakt ie alleen nog maar geluid en dat schrikt ze ook al af. Mijn katten peren m ook meteen als ik deo gebruik. Hihi...

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 06:02

De eerste nacht is goed gegaan. Dat ding is een paar keer gaan blazen en geen katte aan de deur. Ben benieuwd of dit resultaat blijft in de volgende nachten.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 13:29

Ik heb hem hier gebruikt om de katten van het aanrecht te houden,werkte wel goed, alleen schrok je er zelf ook behoorlijk van als je even vergat dat dat ding er stond.
Ik vind wel dat het spuitbusje snel leeg is en ik vind de navulling vrij prijzig.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 14:16

Hier werkt ie top. Na enkele dagen slapen de katten zelf ook rustig de nacht door. Kan hem binnenkort wel neerzetten maar niet aandoen en dan langzaam weghalen. Positieve ervaring hier