Ze heeft wel een mooie dood gehad. Ik heb mijn hondje twee weken geleden moeten laten gaan wegens kanker. Ik had er veel voor over gehad om hem gewoon te vinden in zijn slaap.
Hij is ook naar het crematorium gegaan. Andere hondjes hebben het er ook moeilijk mee.
gerban
Geplaatst: 17-10-12 06:04
Sterkte. Nooit leuk om je maatje te moeten afgeven maar hij is blijkbaar op een heel rustige manier heengegaan, laat dat een kleine troost zijn.
Wij hebben haar gister avond laat pas weg gebracht. Ze word individueel gecremeerd, en het is een kleine faciliteit. Dus ik vind het prima dat we er even op moeten wachten.
Silence
Da´s met recht en welgemeend: slaap zacht. Ondanks de schrik dat je beestje er niet meer is wel een hele fijne manier je beestje zo te moeten laten gaan. Sterkte met het verlies.
PercyLeen
Geplaatst: 17-10-12 08:07
Sterkte, je weet dat het er aan komt maar het blijft moeilijk..
Die van ons is ook alweer 12 Haar vriendje is verongelukt toen hij 2 was..hij wacht nog steeds op haar en als het haar tijd is, strooien we ze samen uit. Een laatste gebaar
PL, zo gaan wij het waarschijnlijk ook doen. 'haar' pup loopt hier nog rond, en ze hebben elkaar ook altijd als familie gezien. Nu is hij ook de jongste niet meer. Dus misschien wachten we idd wel tot ze weer samen zijn