Wat er door het hoofd gaat , stil kijkt ze naar buiten half slapend. Luisterend naar mijn getikt op de laptop , bang ja ze is bang. Bang voor hakschoenen bang voor fotocameras , bang voor de wereld daar buiten en voor vreemden zelfs voor mij elke week. Mishandeld geslagen pijn gedaan , wat ze toch heeft meegemaakt mijn meisje toch. Al sinds februari ben ik het huis uit , ik heb haar geleerd huiselijk te worden. Ooit zat ze overal onder bang voor de pijn , nu speelt ze en mag je kusjes op het hoofd geven mits mevrouw goed zin heeft. Hoofden doen je geen pijn schat , handen ook niet en hakjes ook niet. Schat als ik een huisje heb mag je 1 op 1 met mij leven , want dat dat verdien je! Kleine mop elke week is het wachten op je me herkend , dat je zo verkloot bent doet mij ook pijn.
Je speelt gelukkig sinds een jaar , je bent graag kitten want die tijd heb je nooit leuk mogen meemaken. Vlinders Muisjes alles wat je vangen kan in de achtertuin , want in de voortuin is de boze wereld die je pijn doet. Jagen op je huisgenoten , je bent gelukkig een dondersteen die graag op de rustige en veilige zolder ligt. Lekker een rolmops en een knuffelkont op zijn tijd , Rambo ik hou van je
. Al liggend op de tafel heb ik een paar exclusiefe kiekjes geschoten , want een telefoon doet je niks
. Kwalitatief is het niks , maar voor mij is het heel veel 

Uh Hallo wat ga jij doen?

Eerst even aftasten

Na de eerste kriebels even ontspannen

Over de rug..

Langzaam ontspan je en begin je te spinnen , ook gaat je dikke bips naar boven

Over je koppie en onder je kin

Ook is de tafel wel heel lief

Even kijken wat voor vogel dat nou is

Dan vindt JIJ het genoeg en dan heb je het recht rustig weg te kruipen , tot volgende week schat dan ben jij als eerst aan de beurt