Soms vraag ik me af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Soms vraag ik me af

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 13:42

Afbeelding

Wat er door het hoofd gaat , stil kijkt ze naar buiten half slapend. Luisterend naar mijn getikt op de laptop , bang ja ze is bang. Bang voor hakschoenen bang voor fotocameras , bang voor de wereld daar buiten en voor vreemden zelfs voor mij elke week. Mishandeld geslagen pijn gedaan , wat ze toch heeft meegemaakt mijn meisje toch. Al sinds februari ben ik het huis uit , ik heb haar geleerd huiselijk te worden. Ooit zat ze overal onder bang voor de pijn , nu speelt ze en mag je kusjes op het hoofd geven mits mevrouw goed zin heeft. Hoofden doen je geen pijn schat , handen ook niet en hakjes ook niet. Schat als ik een huisje heb mag je 1 op 1 met mij leven , want dat dat verdien je! Kleine mop elke week is het wachten op je me herkend , dat je zo verkloot bent doet mij ook pijn.

Je speelt gelukkig sinds een jaar , je bent graag kitten want die tijd heb je nooit leuk mogen meemaken. Vlinders Muisjes alles wat je vangen kan in de achtertuin , want in de voortuin is de boze wereld die je pijn doet. Jagen op je huisgenoten , je bent gelukkig een dondersteen die graag op de rustige en veilige zolder ligt. Lekker een rolmops en een knuffelkont op zijn tijd , Rambo ik hou van je <3. Al liggend op de tafel heb ik een paar exclusiefe kiekjes geschoten , want een telefoon doet je niks :(:). Kwalitatief is het niks , maar voor mij is het heel veel :)

Afbeelding
Afbeelding
Uh Hallo wat ga jij doen? :7

Afbeelding
Eerst even aftasten

Afbeelding
Na de eerste kriebels even ontspannen

Afbeelding
Over de rug..

Afbeelding
Langzaam ontspan je en begin je te spinnen , ook gaat je dikke bips naar boven 8-)

Afbeelding
Afbeelding
Over je koppie en onder je kin *\o/*

Afbeelding
Ook is de tafel wel heel lief

Afbeelding
Even kijken wat voor vogel dat nou is :')

Afbeelding
Afbeelding
Dan vindt JIJ het genoeg en dan heb je het recht rustig weg te kruipen , tot volgende week schat dan ben jij als eerst aan de beurt <3

ArankaM

Re: Soms vraag ik me af

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 13:46

ahh Lief!! <3
Als ik uit huis zou gaan, neem ik ook het liefste mijn kat mee. Maar hier is haar thuis. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 13:49

Ik mag mijn eigen niet meenemen van mijn broer :) , en voor haar is het beter in mijn ogen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 14:40

AGossie...
Wat is er gebeurd dat ze zo bang is dan?

Fijn dat ze straks wel lekker met je mee kan naar een ander huisje waar het rustig is voor haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 15:19

Mishandeld door de persoon die ooit mijn zus was , een andere kat die ondertussen door een hersenbloeding overleden is was ook mishandeld door haar. Met de fiets over de katten rijden , ze slaan en ze droeg altijd hakken daar komt die angst weg. Lichtelijk zeg maar gerust zwaar getraumatiseerd kwam ze hier , hakken verdraagt ze nog niet maar ze durft al veel meer. En dan is ze hier al dik 3 a 4 jaar , geboren een jaartje bij die vrouw en toen hier volledig met trauma.

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 20:02

Ohh wat zielig! Vooral ook omdat je bloedeigen zus diegene was! :n
Goed dat je al wat verder bent gekomen ! :)