Jack heeft een beetje een geschiedenis. Is gedumpt alleen in een doosje op een carpoolplaats, zo bij het asiel terecht gekomen, vanuit het asiel naar mijn ouders die pleeggezin zijn voor weeskittens. Is daar heel ziek geweest van de niesziekte, had vlooien en luizen. Is gedwangvoederd, waardoor hij soms wat eigenaardig gedrag vertoond (geeft om de haverklap kusjes e.d. )
Maar goed hij bijt dus ook, hij ligt dan gewoon te slapen of te soezen, likt een keer aan je handen oid en hapt dan. Dit doet niet zeer, maar ik wil het liever niet.
Maar ik heb dus het idee dat hij dit als een soort liefkozing doet (hij lijkt soms ook wel stapel verliefd op mensen, brengt kusjes, kijkt heul verleidelijk en komt er dan pratend aanrennen
) Nu heb ik altijd poezen gehad, dit is mijn eerste katertje, maar al die poezen hebben dit nooit gedaan

Ik weet dus niet zo goed wat ik hier mee aan moet qua afstraffen want ik heb liever niet dat hij dit doet (hij doet het ook bij vreemden namelijk).
Hij luisterd verder best goed (voor zover kittens dit kunnen, eerste bloempot is vandaag gesneuveld) en is dus de grootste knuffelkat die ik ooit ben tegen gekomen (soms bij het vervelende af
) Maar waar komt dit bijten vandaag en hoe "straf" ik dit af. Als ik euh zeg dan stopt ie wel, maar wel met mijn hand nog in zijn bekkie

hij gaat het echt begrijpen hoor!
kan tot bloedens toe