Puppy reünie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DeLabrador

Puppy reünie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 21:04

Toen ik vanmorgen vroeg zag dat het met bakken uit de hemel kwam zetten, was ik bang dat m'n puppy reunie letterlijk in het water zou vallen. Gelukkig waren de weergoden ons goed gezind en klaarde het in de middag op, en hebben we een heerlijke en gezellige middag op het strand gehad. Helaas waren we maar met een klein clubje: papa, mama, pup Robin, pup Ayla en pup Koos, maar de honden hebben zich enorm vermaakt! Volgende week zijn de ''pups'' alweer 11 maanden oud.

De foto's heb ik met mijn mobiele telefoon gemaakt, dus geen hoogstaande kwaliteit, excuses daarvoor :o

Afbeelding
Groepsfoto, van links naar rechts: Koos, Robin, papa, mama, Ayla

Afbeelding
Mama en papa

Afbeelding
Robin en papa

Afbeelding
Robin, mama en papa

Afbeelding
Stand foto van papa

Afbeelding
Ayla

Afbeelding
Ayla en Robin

Afbeelding
Koos

Afbeelding
Koos

Afbeelding
Robin

Afbeelding
Lekker mama pesten :+

Afbeelding
Spelen

Afbeelding
Jij hebt vast wat lekkers voor ons...

Afbeelding
Zo nu en dan moet er ook nog even getraind worden

Afbeelding

Jessix

Re: Puppy reünie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 21:27

Leuk is dat! Ik verheug me ook altijd op de jaarlijkse reunie van de fokker van mijn lab. Een waar familiefeestje want ook de nakomelingen van oma en tantes zijn dan aanwezig!

Je nest is mooi aan het uitgroeien, daar kun je trots op zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 23:13

Haha, de neus van de moeder maar de schedel van de vader (Robin) Prachtige honden!

DeLabrador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 08:33

@jessix: Reünie’s (waar veel famile bij is) zijn zeker erg leuk. Het doet je als fokker dan ook erg goed om te zien dat de pups opgroeien tot lieve en mooie honden, waar de baasjes helemaal gek op zijn. Ik ben ook ontzettend trots op ze!!

@DeMolenhoek: Grappig dat je dat ziet. Ik vind eigenlijk dat ze qua totale koppie erg op mams lijkt, de rest van haar bouw is meer haar vader :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 08:38

Ja, dat dacht ik ook eerst, maar als ik goed kijk zie ik dat de omtrek helemaal mama is, maar ze heeft precies datzelfde deukje :) Dat is toch wat ik op de fotos zie ;) Heb je ze zelf gefokt? :D

DeLabrador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 09:35

Je bedoelt dat ''deukje'' onder haar ogen denk ik? Ze mist inderdaad wat opvulling onder haar ogen, dat klopt, dat heeft mams ook. Het is inderdaad eigen fok :) De verwachting is dat moeders in juli 2013 weer loops wordt, en dan wil ik deze combinatie graag nogmaals herhalen :) Er zal dan 22 maanden tussen het eerste en het tweede nest zitten (en dat tweede nestje is dan ook tevens de laatste voor mams ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:01

Nee nee, het deukje op haar schedel. Die lijn die vanuit haar neus tot naar haar nek vertrekt :) Dat heeft paps veel meer dan mams en zie ik ook bij haar terug. Leuk dat er nog eens een nestje komt!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:21

prachtige stel honden!