Nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig of er meer eigenaren van teddydwergjes zijn!Ben erg nieuwsgierig naar foto's, kooien/hokken, voer en waar je hem gekocht hebt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig of er meer eigenaren van teddydwergjes zijn!minka schreef:Misschien een hele domme vraag, maar wat is het nut van het aanschaffen van een langharig konijn om er vervolgens de schaar in te zetten?
Ik wil het liefst mijn toekomstige konijntjes ook niet gaan knippen, maar het hangt er vanaf hoe ze straks de zomer overleven in zo'n dikke vacht. 
Citaat:[foto]
Dit was mijn Teddy Widder konijntje Johnny. Hier had ik hem net en hij had net een flinke knip en borstelbeurt ondergaan. Meneertje zat onder de klitten en had ontstoken oogjes... Na dat alle haren bij zijn ogen weg waren knapte het snel op. Helaas heeft is hij 2 jaar geleden met de winter ineens dood gegaan...
Denk je er ook nog over na om een nieuwe te nemen of niet? 

.
Simone_97 schreef:Naar mijn mening zou het fokken zeker niet verboden moeten worden,
maar ik ben het er wel mee eens dat het totaal geen ideale "kinder" konijntjes zijn.