Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(maar dat is dan ook wel echt een enorme draak), maar bij alle voorgaande is dat altijd goed gegaan. Op het moment dat ze stil zijn, zijn ze meestal iets aan het doen waar de baas minder blij van wordt... Estera schreef:De mijne heeft inmiddels 2 lampen, een telefoonadapter, de computerkabel en het stofzuigersnoer doorgebeten, dus aan mij heb je niet zo veel![]()
Zonder gekheid, ik weet niet of je een bench gaat gebruiken, want die van mij zat daar in als ik even niet op kon letten. Verder is het een kwestie van heel attent blijven. Dat laatste is blijkbaar niet zo goed gelukt bij de huidige pup(maar dat is dan ook wel echt een enorme draak), maar bij alle voorgaande is dat altijd goed gegaan. Op het moment dat ze stil zijn, zijn ze meestal iets aan het doen waar de baas minder blij van wordt...

Remy schreef:Kun je de stekkers van apparaten en lampen etc die je toch overdags niet inschakelt niet uit het stopcontact halen?
Verder zou ik ervoor zorgen dat er genoeg ligt dat hij wél mag pakken, zorg dus dat er veel kauwbotjes en speeltjes beschikbaar zijn (maar hou er ook ééntje apart die speciaal moet blijven, voor tijdens de training).
Remy schreef:Kun je de stekkers van apparaten en lampen etc die je toch overdags niet inschakelt niet uit het stopcontact halen?
Verder zou ik ervoor zorgen dat er genoeg ligt dat hij wél mag pakken, zorg dus dat er veel kauwbotjes en speeltjes beschikbaar zijn (maar hou er ook ééntje apart die speciaal moet blijven, voor tijdens de training).
annebe schreef:Bij de ikea heb je kabel-bij-elkaar slangen, ideaal... ziet je er netjes uit en pup moet eerst door laag plastic heen.
Vooral heel veel zorgen voor diverse kauwstaven, kauwschoenen en botten.
Wispeltuur schreef:annebe schreef:Bij de ikea heb je kabel-bij-elkaar slangen, ideaal... ziet je er netjes uit en pup moet eerst door laag plastic heen.
Vooral heel veel zorgen voor diverse kauwstaven, kauwschoenen en botten.
Oeh, zo een kabel klinkt wel ideaal! heten ze ook kabel-bij-elkaar slangen of?![]()
Dat hij een keertje knaagt vind ik niet zo erg en het zal hoogst waarschijnlijk wel een keer gaan gebeuren maar als hij eerst ergens doorheen moet is het al wel 10 keer veiliger!
Beter is om de pup gewoon in de gaten te houden, of in een afgesloten veilige ruimte (Bench) te zetten als je niet thuis bent.