Lola. 2 jaar.

Na Jesse's inslapen wist ik dat er zeker een nieuwe kat zou komen, maar zo snel nou ook weer niet.
's Ochtends naar beneden komen zonder begroeting 'goeiemorgen, waar blijft mijn eten?' deed mij gelijk kijken op diverse sites voor een nieuwe kat.
Die stilte is in mijn ogen een slecht begin van de dag...
Keuze uit duizenden katten met beschrijving, maar Lola was de blikvanger.
Gisteravond is ze gebracht, uit d'r mandje geschuddeld in de serre, waar ze gelijk wegkroop.
ff laten zitten, maar later ook ff checken of het goed ging.
Ze kwam zelfs mee de woonkamer in en heeft bij ons allemaal op schoot gezeten om te kijken waar ze het lekkerst lag.
Vanochtend weer uit de serre gehaald en madam vindt het prachtig, al die aandacht van haar 3 personeelsleden!
Loopt hier rond alsof ze er al jaren is, weet dat als de koelkast open gaat er wel eens wat lekkers uit kan komen en doet al aan bankhangen met de grote baas.
Ik heb vanaf mijn geboorte al katten over de vloer, maar nog nooit een kat zó snel aan zien passen!
Gisteravond nog ogen als schoteltjes, vandaag al normaal. Staartje zwiept nog wel regelmatig.
Komt echt een kroel halen, zoekt je op daarvoor, weinig miauw-volume, da's wel ff wennen.
Ze lijkt op een kruising met een britse korthaar qua vacht en bouw, maar ik heb nog nooit zo'n kleurenpallet op een kat gezien.
Ze heeft zwart,bruin, rood, wit, grijs, gemeleerd maar ook vlekjes, dikke fluwelen vacht, onderlaag vnl grijs. Echt een fluffie-kat!
Groene ogen met een randje amber.
Zijn er kenners van britse korthaar, die dit gedrag misschien herkennen?
Ik zou anders niet weten in welke rassenhoek ik zou moeten zoeken, maar ze is duidelijk geen HTK-kat.
toen besefte ie pas dat hij het toch goed heeft hier geloof ik haha.