Ik heb sinds een paar maand een hondje overgenomen van iemand, dit is via de fokker gegaan, dus de vorige eigenaren heb ik geen contact mee gehad. Het is in alle opzichten een prima hondje, netjes opgevoed, maar sinds een tijdje plast hij af en toe op zn eigen kussen, kussen van de andere hond en op mijn vloerkleed (mooi hoogpolig ding, dus absoluut niet handig). Vloerkleed ligt ondertussen bij een schoonmaakbedrijf en om eerlijk te zijn durf ik hem ook niet meer terugleggen, want ik gok dat hij binnen de paar dagen weer terug kan. Hij doet het niet dagelijks, maar toch 1x per week dan vind ik wat. Vanmorgen zei ik nog van he deze week amper wat gevonden, en ja hoor, kussen kon weer de wasmachine in. Ik heb geen idee waarom hij het doet, hij kan altijd buiten, vaak staat hij daar wat te koekeloeren en dan is hij een uurtje binnen en dan ligt het er weer. Wat me wel opvalt is dat de urine wel erg geconcentreerd is, beetje plakkerig en stinkt ontzettend, dus zowiezo vandaag even wat urine opvangen en kijken of er geen blaasontsteking of dergelijke inzit. Maar iemand enig idee waardoor dit zou komen? of tips hoe dit aan te pakken. Altijd schone honden gehad, dus hier weinig ervaring mee
. Geen idee of hij dit bij zn vorige eigenaars ook al deed en ik zit er ook niet op te wachten om er contact mee op te nemen en zij waarschijnlijk ook niet.