Ik bied mijn kittens eerst RC Kittenvoer aan en carnibest. Mochten ze moeite hebben met het gaan eten meng ik wat Babycat mousse van RC met carnibest of week ik de kittenbrokjes even. Ze gaan z.s.m. over op volledig carnibest en de graanvrije brok die de volwassenen ook eten.
Sabientjeuh
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-12 22:07
Ik heb vanavond rc babycat opgehaald.
En even een beetje geprobeerd. Heel klein beetje geweekte brokjes met een heel klein beetje nat voer.
En er waren 3 die direct beginnen te slikken. Maar moeders vond het ook erg lekker. Toen die in de gaten had dat ze wat lekkers hadden, at ze alles op... Haha. Maar het waren voor haar nog geen 2 happen...
haffylover
Geplaatst: 04-10-12 22:16
ik heb bij d ebond geloof vanroyal canin dat die heten. Was een zak met kitten voer is een roze zak ideaal voor kitten smakelijk en licht verteerbaar. Tot 6 maanden
Laatst bijgewerkt door haffylover op 04-10-12 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Vippie
Geplaatst: 04-10-12 22:19
Die van ons krijgen ook RC Babycat, eerst de 34 en nu de 36. Ze groeien er erg goed van. Beetje te goed vrees ik. Ze wegen nu tegen de 3kg (houwel die grijze er al overheen zit denk ik) en zijn net 5 mnd Goed voer dus dat RC
Als ze nog zo klein zijn moet je de brokjes inderdaad wel even weken.
Blikvoer krijgen ze hier af en toe in het weekend als extraatje, van die kleine blikjes van Whiskas kitten. Kwart blikje per kitten per dag.