Mijn ouders hebben zich eindelijk overgegeven, een maatje voor mijn suusje is toch écht gezelliger!
Mijn pluisbeestie suusje

Guusje is een voedster uit april, en bedoeld als maatje voor mijn teddy dwergje Suusje (ram uit april).
Suusje moet nog even een bezoekje aan de dierenarts brengen deze week, dus ze zitten nu nog tijdelijk gescheiden. Alleen Suusje heeft al wel door dat er een vrouwtje in huis is hoor.. pfoe
hij zet zijn geur werkelijk overal uit en rent constant rondjes om plekken waar Guusje net is geweest
Omdat dat dus niet zo'n succes was voor beide, staat Guusje nu in een andere kamer en komt alles hier weer een beetje tot rust.Guusje is een echte Thiranta konijn met een oortattoe. Ze is nog redelijk licht voor haar ras! Het is echt een ge-wel-dig beest
Het lijkt me heel erg leuk om in de toekomst een keer een nestje met thiranta's te fokken. Het is nog een vrij onbekend ras in Nederland, dus dan moet ik eerst een ram vinden om te lenen, en me zelf natuurlijk even inlezen over fokken
Mijn ouders zijn in ieder geval helemaal om, en vinden konijnen opeens geweldig 
Nouja, Guusje is in ieder geval echt een schatje, ze slaapt bij je op schoot en houd van een lekkere massage. Maar ze heeft een echt eigen karaktertje (net als Suusje) en houd er van om lekker door de woonkamer te rennen en dingen te ontdekken. Ze is gek op witlof, en ze neemt geen hap van een druif
sterker nog, die gooit ze uit haar hok. Haha! Ik hoop nog heel wat jaren plezier met haar te beleven en hoop dat de koppeling goed verloopt
Maar daar ga ik wel van uit, ze zijn allebei niet echt fel. Ik ga ze natuurlijk op een verantwoorde manier op een voor beide onbekende plek koppelen
Ze komen straks samen in de woonkamer te staan (ik heb een casita 120) en ze lopen eigenlijk altijd als we thuis zijn lekker rond!

Nouja, hier de foto's!
Lekker aaien in de buitenren waar de konijntjes in mogen bij warmer weer(gister was het best lekker!)

Knap konijn gespot!

Oogje

Knuffelkonijn

Even poseren op mijn bed, beest viel bijna in slaap

Met de teddybeer

We hebben hier te maken met een echt lui konijn

Kiekeboe!

En we gaan er maar weer bij liggen, wat is het leven toch zwaar..

Nouja, ze kan ook wel actief zijn hoor! Hier hoort ze iets

En zo staat ze er bij als ze genoeg gras gezien heeft, haha!

Tot de volgende keer!