En toen hij vanavond weer niet aan kwam voor zn eten, ben ik me toch een klein beetje zorgen gaan maken.. Hij wil wel vaker eens een maaltijd overslaan, maar 3 achter elkaar? Nee!
Ik woon op een grote boerderij midden in het bos, dus hij kan natuurlijk naar hartelust rondstruinen en jagen. Geen directe paniek in ieder geval, maar wel reden om ven alle schuren en afsluitbare ruimtes even te checken. Helaas geen Funzi
..Net vlak voor ik in bed wil stappen roep ik nog even zn naam uit mn raam en fluit. En daar hoor ik hem in de verte jammeren! Snel badjas aan en kaplaarzen aan en naar buiten. Terwijl ik zn naam bleef roepen kom ik steeds dichterbij en wordt zn miauw steeds klagelijker.. De arme stakker blijkt in een 8 meter hoge boom te zitten aan de rand van het bos en de oprit
.Snel een ladder gehaald, maar met 3-4 meter kwam ik niet ver genoeg...
En nu... Weet ik even niet wat ik moet doen. Aan de ene kant denk ik dat ie er vanzelf uiteindelijk wel weer uit weet te komen.. Maar aan de andere kant zit ie zo hulpeloosbte miauwen als ie mn stem hoort, dat ik het liefste de brandweer bel om m eruit te halen. Maar op dit tijdstip zien ze me al aankomen
.. Denk dat ik geduldig even tot morgenvroeg moet wachten
.Wie duimt er mee dat hij morgenvroeg gewoon weer voor de achterdeur staat?

. Dus kwam ik nog niet veel verder.
.. Dus deze mannen hebben voor mij de ladder omhoog getild. Een van de mannen is toen omhoog geklommen.. Maar hij blijf op een ongrijpbare afstand miauwen en hij kon m dus niet pakken.. Dus ik die ladder opgeklomen.. Kroop hij gelijk in mn nek
..
!