Van de week hebben wij het verschrikkelijke nieuws te horen gekregen dat onze franse bulldog Gigi, kwaadaardige tumor in haar lichaam heeft zitten en ze meteen aankomende woensdag geopereerd gaat worden en ze gaan kijken of het nog niet uitgezaaid is en of ze nog aan aantal jaren mee kan..
Gigi heeft al zoveel pech gehad in der leventje, 4 jaar geleden heeft ze een verschrikkelijke rug hernia gehad waardoor ze verlamd geraakt was aan der achterkant en heeft verschillende therapie's gehad, daar is ze echt helemaal boven op gekomen wel is ze altijd terughoudend gebleven want zo'n ingreep is natuurlijk niet niks, een halfjaar geleden begon ze nek klachten te krijgen arme Gigi had misschien een nek hernia en zou misschien weer geopereerd moeten worden.
Die operatie is gelukkig gespaard gebleven maar na 2 weken bench rust ging het weer de goede kant op met der.
Gigi had een bult op der beentje zitten en het groeide ineens dus toen zijn me ouders naar de dierenarts gegaan en ze hebben een uitstrijkje genomen ervan en daar is dus de uitslag uit gekomen
Mijn ouders zijn 2 weken geleden op vakantie geweest, Gigi was ineens op vakantie helemaal opgezwollen en geen enkel bewijs waarvan het kan zijn.
Zaterdag was ik thuis en ik kwam binnen in de woonkamer, Gigi was weer helemaal opgezwollen, dit kan komen door de tumor in der lichaam
Ik duim zo voor vriendinnetje dat het nog niet uitgezaaid is en dat ze nog een leuk leventje mag hebben en nog wat jaren met ons mee mag !!!
Ik kan der nog niet missen, anderhalf geleden hebben we der vriendinnetje al in moeten laten slapen aan ouderdom maar Gigi is pas 5 jaar...
Willen jullie meeduimen??
Wat een heerlijk koppie heeft ze.