dierendag 2012

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nietes

dierendag 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-12 15:45

Omdat het binnenkort alweer dierendag is, is hier een toppic waarin je leuke ideeën, etenscadeautjes of andere leuke dingen voor je huisdier kan vertellen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 02:17

Ik deed altijd heel erg aan dierendag, maar sinds we een opvang hebben en we ook gewoon veel eigen dieren hebben (Rond de 100 met opvang erbij), doe ik er niet echt meer aan...

Dierendag is voor mij geen dag meer waarop ik mijn eigen dieren eens extra verwen, maar een dag waarop ik denk aan dieren die het niet zo goed hebben en waarop ik wat extra doe voor die dieren (Geld naar een goed doel als brooke, spullen naar een stichting voor zwerfhonden in spanje oid)

Vroeger kregen onze katten een nieuw halsbandje en een zakje snoepjes, de honden een flink bot, knaagdieren kregen een knaagbroodje of wat anders lekkers. Maar onze dieren hebben het goed genoeg en krijgen zoiezo al wel eens wat extra's, om alleen voor dierendag een 100/200 euro uit te geven aan lekkers en speeltjes aan dieren die niks te kort komen... Tja, dat zit mij niet zo lekker.

Onze diertjes krijgen dus een lekkere kriebel en wat lieve woordjes, paar brokjes meer, wat extra hooi, extra worteltje etc.

dierenfan

Re: dierendag 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:07

Ik doe aan dierendag door een dag extra naar het asiel te gaan helpen en wat lekkers mee te nemen voor alle honden qua snacks. Zaterdag 6 oktober is het weer open dag in het asiel en dan worden mijn honden ook extra verwend door alle bezoekers die langs komen en de hele dag hun kroelen haha. Mijn dierendag(weekend) is weer goed als er minimaal 25 dieren gereserveerd worden!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:50

Bij ons word het hele huis versierd inclusief het konijnen hok :D. (Ik ben jarig, en mijn broertje vind dat het konijnenhok versierd moet worden).

holandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:52

Het is elke dag dierendag. Oftewel ik doe er niets aan.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:52

Mijn hond mag mee op training naar de hondenschool zoals elke donderdag :-)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:56

Ik vind dit jaar de actie van wakker dier leuk: eet geen dierendag. Ik ben sowieso vega maar wel leuk om anderen op die dag attent te maken om een dagje vega te eten. :)

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:57

Wij vieren sinds dit jaar de verjaardag van de hond en ben bang dat we ook niet gaan ontkomen aan dierendag. Onze zoon is inmiddels 3,5 jaar oud en vindt dat als de hond jarig is, dit ook gevierd moet worden. Als hij op schooltje hoort over DD dan zal dat ook wel moeten vrees ik. Zelf vind ik het onzin...

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 18:06

Ik doe normaal ook niet mee,
maar heb al 2 jaar een hamster (en die word nu toch wel een beetje oud)
dus ga ik haar voor de laatste keer dat ze dierendag meemaakt wel lekker verwennen.
heb lekkere drops (aarbeien/bosbessen smaak) en een hang huisje van stro (ook eetbaar dus).
En als toetje op de taart mag ze zoals elke week een urrtje door de kamer crossen in haar bal