Ik heb namelijk al mijn hele leven honden, nog nooit een bench gehad. Was nooit nodig.
Wij krijgen echter een nieuwe volwassen hond erbij over een paar weken en voor deze hond lijkt het beter om in het begin toch maar eens een bench te gebruiken.
Dit met het oog op onze overige dieren en in verband met de veiligheid van de hond zelf. Hoop dat het allemaal nauwelijks nodig blijkt natuurlijk en dat verwacht ik ook wel maar ik wil gewoon geen risico's nemen. Vandaar dus als tijdelijke oplossing dan toch maar een bench.
Nou ben ik daar helemaal niet in thuis. Wat zijn de belangrijke zaken om op te letten bij de aanschaf van zo'n ding? Welk formaat is reëel, de hond zelf is formaat stevige labrador (dat is het overigens niet
)? Wie praat me eens een beetje bij op dit gebied?
Alvast dank voor de reacties!
gek ding.
.
.
Ja he, vind het gewoon sielug voor ze om ze weg te doen......

. Zijn eigen plek is op de stenen vloer naast het rattenhok. Hij is inmiddels onze knaagdierdeskundige, want hij ligt de hele dag met zijn neus tegen het hok de ratten te bestuderen
. En als hij in de tuin bivakkeert dan ligt hij met zijn neus tegen de ren met cavia's. Je kunt als hond maar een hobby hebben
.