Wij (ik en mijn vriend) worden vandaag weer papa en mama van 2 kittens!
Vorig jaar hebben we onze kat van 20 in moeten laten slapen. Mijn vriend was daar nogal van ondersteboven, wat niet meer dan logisch was, want hij is opgegroeid met die kat. Nu zijn we een jaar verder, verhuisd en alles is weer redelijk op orde en in het gareel.
En opeens, zei hij zomaar: Liefje, ik wil een klein katje! Dus ik was eigenlijk verbaasd, want dat was wel het laatste wat ik verwacht had. In eerste instantie heb ik voorgesteld om een kat / kitten uit het asiel te halen, maar dat wilde hij niet.
Dus we zijn op zoek gegaan naar een nestje bij een fokker en al vrij snel iemand redelijk dicht in onze buurt gevonden waar we zijn gaan kijken.
In plaats van 1 kitten, zijn we op 2 kittens gevallen. Het zijn een cypersrood katertje en een cypersblauw poesje geworden en we mogen ze vanavond (eindelijk!) gaan ophalen. Helaas heb ik nog geen foto's, maar die zal ik wel plaatsen zodra ze zijn aangekomen.
We zijn er ook nog niet helemaal uit qua namen, dus evt. leuke suggesties mogen aangedragen worden!