Het is weer zover...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Het is weer zover...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 19:24

Ik heb er weer 5 huisdieren bij.

Op marktplaats (wat doe ik daar dan ook?) zag ik foto's van een aquarium met misschien 10cm water erin, en wat oranje vlekken. Na even nagedacht te hebben heb ik de verkoper gemaild, en vandaag mocht ik hem op komen halen. Een zilveren Tera AquaArt 60 liter, met daarin 3 goudvissen en 2 serrassas. De 4 kinderen van de verkoper vinden het maar wát boeiend, zo met het schepnetje en de plasticzakjes. Gelukkig hebben ze fijn geholpen, en ging het allemaal erg snel.

Opweg naar huis even gestopt bij de hornbach voor hout, een lamp, een plantje, een tijdklok, een lelijk ornamentje en wat geschikt voer.

Thuisgekomen het grind en de schelpen eruit gehaald, bak uitgepoetst, zand erin gedaan, de glaskralen er terug in gedaan, water er weer in. Nu eventjes aan het wachten totdat alles bezonken is en dan mogen Ursula, Cruella, Jafar, Mufassa en Lord Farquad hun oude-nieuwe huisje in! Hier blijven ze tot het buiten warm genoeg is om ze buiten uit te zetten in een vijver.

Al met al zit ik nu op 49 huisdieren, waarvan er 47 hier wonen... 97,35% is vis, en van de overige 2,63 % leeft 1,41% ook in het water. De laatste 1,24% huisdieren weegt trouwens wel meer dan de rest allemaal bij elkaar. Waar Pam 1114 gram weegt, en Pet 978gram :+.

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:17

grrr marktplaats ook, noujaa sommige mensen ook dat moet ik eigenlijk zeggen!! maar ik moet er ook niet kijken hoor, wil altijd alle knaagdieren redden :+

Maar wel fijn dat ze nu bij jou zitten, zo te horen weet je wat je doet dus voor de beestjes alleen maar fijn +:)+
toppie dat er zulke mensen als jou bestaan hihi

_Tara_

Re: Het is weer zover...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:48

Super dat je dit doet!