Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cutecaro schreef:ik geloof niet dat ze bang is van mensen, eerder verwilderd omdat ze daar met 170 honden die op 1 groot terrein loslopen zonder aandacht. ze worden goed verzorgd maar er is verder geen aandacht voor de honden.
dat vind ik nogal wat.. je haalt maar een hond uit het asiel terwijl je er blijkbaar echt niet achterstaat maar ja je wilt een hond dus "doe me die maar dan" en je bent niet eens blij met haar :S :S

Nikass schreef:Ga lekker met je hond op schapendrijven of behendigheid en ik weet zeker dat je met deze hond dan ook een hechte band opbouwt waardoor je nooit meer zal zeggen dat je niet echt blij met haar kan zijn...
Kuggur schreef:Nikass schreef:Ga lekker met je hond op schapendrijven of behendigheid en ik weet zeker dat je met deze hond dan ook een hechte band opbouwt waardoor je nooit meer zal zeggen dat je niet echt blij met haar kan zijn...
Behendigheid prima, maar ik zou niet aanraden "op schapendrijven gaan" tenzij je zelf schapen hebt om te drijven.
Bassenqua schreef:In mijn hondenpension heb ik regelmatig straathonden zitten en er zijn er een aantal waarvan ik vind dat ze deze beter op straat hadden kunnen laten leven hoe raar dit ook klinkt, ze zijn écht niet gelukkig als huishond.De honden zitten hier niet in kennels maar leven gewoon bij ons in huis, komen hier al jaren maar hebben grote schrik voor bijv rammelende pannen als je die uit de kastjes haalt, de radio en tv is érg vreemd, mensen die op bezoek komen etc mijn advies.....lekker laten zitten, het dier leeft al jaren op deze manier en weet waarschijnlijk niet beter.