Welk merk backpack/rugzak voor hond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sassol

Welk merk backpack/rugzak voor hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-12 22:19

Ik wil voor mijn hond graag weer een backpack kopen. Niet om super veel gewicht in te doen, maar een kilootje of 2 kan hij toch wel dragen. Zo kan hij mee boodschappen doen of z'n eigen water mee dragen op een lange wandeling.

Nu ben ik dus op zoek naar een goeie backpack die de hond niet in de weg zit. Ik zou graag die van Ruffwear halen, maar die is me toch echt iets te duur.
Kent iemand misschien een vergelijkbaar ontwerp? Of gebruikt zelf een backpack/rugzak voor hun hond voor de kleine boodschappen of lange wandelingen?

Liefst niet duurder dan 40 euro. (Het betreft een grote hond zal rond de maat M/L zitten)

dierenfan

Re: Welk merk backpack/rugzak voor hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:23

marktplaats kijken? Je kan beter goede kwaliteit nemen namelijk dan een goedkope want die gaan vaan schuiven of scheuren. Nu ben ik wel benieuwd hoe lang je wandeld als je water mee neemt eigenlijk? Hier drinken ze wel eens uit een beekje of waterplas als ik uren loop maar water neem ik eigenlijk nooit mee. Nu moet ik wel zeggen dat mijn ene hond het enorm snel warm heeft en ik hem dus niets aan doe (moet ik niet doen ook want graven en rollen in modder is erg favoriet) en mijn andere wil ik het qua gezondheid niet aan doen dus heb geen ervaring met dit soort tuigen.

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:22

Ehh gewoon een flesje water in je eigen rugzak doen? Lijkt mij echt niet comfi voor de hond!

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:25

Ruffwear heeft erg goed materiaal heb ik gehoord. Maar ik denk dat die iets duurder zijn.

Edit: had de op niet helemaal gelezen en zie dat je die al kent. :o

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 11:40

NienkeNiels schreef:
Ehh gewoon een flesje water in je eigen rugzak doen? Lijkt mij echt niet comfi voor de hond!

Daarom zoek ik ook een comfortabele rugzak nienke. Daarbij vindt mijn hond het prettig ook een taak te hebben en is de wandeling intensiever omdat hij mentaal bezig is en het fysiek zwaarder heeft.
Uiteraard doe ik dit niet omdat ik geen litertje water/de boodschappen zelf kan sjouwen ;)

Maar ik hoor hier dus eigenlijk geen goeie merken naast ruffwear? Wil namelijk sowieso het spiderweb tuig kopen, die kan in combi met de palisades backpack kopen, kost bij elkaar wel 150 euro -O-

Koop ze liever niet 2ehands, zul je zien dat ze toch minder lang meegaan of al een beetje gevormd zijn naar de vorige hond.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:51

Oh .. lees net dat je niet gebruikt wilt kopen ... anders was dit misschien wel wat geweest voor je http://link.marktplaats.nl/591168715 ( kun je toch voor een klein prijsje eens kijken of je hond het net zo'n leuk idee vindt als jij :)) )

Willeke12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:58

Ik heb in mijn webshop een mooie,stevige staan van karlie. Is een goed merk :D www.ilove-dogs.nl en dan klikken op hondentas.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 18:33

Willeke12 schreef:
Ik heb in mijn webshop een mooie,stevige staan van karlie. Is een goed merk :D http://www.ilove-dogs.nl en dan klikken op hondentas.

Ik zie daar alleen tassen om honden in te dragen, geen tas voor de hond om te dragen. Kijk ik eroverheen?

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:58

Willeke12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:41

Hey wat vaag :o maar bij de zoekfuntie even zadeltas invullen dan krijg je hem wel :D