Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vlees is veel lekkerder en gezonder dan brokken. Dus brokken weggeven/de deur uit etc. en lekker vers blijven voeren
kel_tje schreef:Dank jullie wel voor de reacties.
Ik vind het zonde om mijn Royal canin brokken weg te gooien dus die wil ik sowieso opvoeren. Als ik dus wel brok en vlees wil combineren kan ik beter hetzelfde merk brok gaan geven als het vlees?
Farm Food is wel een goed merk dan?
Carnibest schijnt ook goed te zijn. Iemand hier ervaring mee?
akishino schreef:Kans op een maagtorsie is ook groter als je vlees en brokken bij elkaar geeft. De brokken blijven "drijven" in de maag terwijl het vlees zakt. Dus beter om geen brokken en vlees tegelijk te geven.
Diablo schreef:kel_tje schreef:Dank jullie wel voor de reacties.
Ik vind het zonde om mijn Royal canin brokken weg te gooien dus die wil ik sowieso opvoeren. Als ik dus wel brok en vlees wil combineren kan ik beter hetzelfde merk brok gaan geven als het vlees?
Waarom zou je willen combineren als je weet dat vlees goed is voor een hond en je hond eet de brokken niet?
Lida3 schreef:Beste dames, ik heb een verswinkel voor honden en katten, nooit en te nimmer brokken en vers door elkaar geven, 2 totale verschillende verterings processen, hoe krijg je je hond misselijk.
Moet min. 8 uurtussen vers en brok zitten, en als je dan brok voert zoek een brok zonder, granen, bietenpulp etc.
Suzanne F. schreef:Oh echt? Nooit geweten, de ene is er inmiddels al bijna 16 mee geworden.
kel_tje schreef:De rest van het gezin vind het verse vlees behoorlijk vies om te geven. Ze weigeren het te geven en aangezien ik op school zit haar niet 4 maaltijden vers vlees per dag kan geven.
Dat is dus het probleem...
kel_tje schreef:Dank jullie wel voor de reacties.
Ninx schreef:kel_tje schreef:De rest van het gezin vind het verse vlees behoorlijk vies om te geven. Ze weigeren het te geven en aangezien ik op school zit haar niet 4 maaltijden vers vlees per dag kan geven.
Dat is dus het probleem...
Dan hadden ze geen hond moeten nemen. Gewoon even niet door je neus ademen, is zo gepiept.